Value Media dla kampanii społecznej

Dom mediowy Value Media odpowiada za obsługę kampanii społecznej"Zysk z Dojrzałości" przygotowanej i realizowanej przez AkademięRozwoju Filantropii.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Celem akcji jest przeciwdziałanie dyskryminacji ze względu nawiek na rynku pracy, a także promocja korzyści z wprowadzania wfirmie nowoczesnych narzędzi zarządzania wiekiem i pełnegowykorzystania potencjału pracowników 50+.

Kampania startuje z końcem sierpnia i potrwa do grudnia.Realizowana będzie w prasie, radiu, telewizji i internecie.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek