Value Media dla kampanii społecznej

Dom mediowy Value Media odpowiada za obsługę kampanii społecznej"Zysk z Dojrzałości" przygotowanej i realizowanej przez AkademięRozwoju Filantropii.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Celem akcji jest przeciwdziałanie dyskryminacji ze względu nawiek na rynku pracy, a także promocja korzyści z wprowadzania wfirmie nowoczesnych narzędzi zarządzania wiekiem i pełnegowykorzystania potencjału pracowników 50+.

Kampania startuje z końcem sierpnia i potrwa do grudnia.Realizowana będzie w prasie, radiu, telewizji i internecie.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe