W Netfliksie zlikwidowano zespół marketingowy

Centrala Netflixa rozwiązła zespół specjalistów odpowiedzialnych za promowanie marki na całym świecie.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Informację o zmianach w zespole Netfliksa podał branżowy portal Adweek, powołując się na własne źródła. Firma nie odpowiedziała na prośbę serwisu o komentarz na temat doniesień .

Zlikwidowany zespół zajmował się przygotowaniem i realizacją kampanii promocyjnych produkcji własnych Netflixa. Nie wiadomo, ile osób zostało zwolnionych. Według źródeł Adweeka, zwolniono stosunkowo niewielki zespół, sformowany w 2017 roku, kiedy firma zaczęła być bardziej aktywna reklamowo. Redukcje etatów mogą zwiastować dalszą reorganizację pionu marketingu amerykańskiej platformy, podaje serwis.

Niedawno rezygnację ze stanowiska szefa marketingu Netflixa po niemal siedmiu latach ogłosił Kelly Bennett oraz wiceprezes firmy odpowiedzialny za marketing, Stephen Bruno.

Rosną wydatki na marketing Netfliksa

W czwartym kwartale 2018 roku Netflix odnotował 4,18 mld dolarów przychodu, po wzroście o 27,4 proc. w skali roku. Zysk operacyjny w raportowanym okresie wyniósł 215,8 mln dolarów (wobec 245,3 mln dolarów rok wcześniej), a zysk netto - 133,9 mln dolarów (wobec 185,5 mln dolarów w 2017 r.).  W tym czasie serwis zyskał 8,84 mln aktywnych subskrybentów, z czego 1,53 mln w USA, a 7,31 mln na innych rynkach.

https://www.wirtualnemedia.pl/netflix-wyniki-finansowe-za-2018-rok-ile-ma-subsrybentow-jakie-wplywy-i-zysk,7171168976668801a

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny