SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

720 tys. widzów teleturnieju „Rodzina wie lepiej”. TVP1 przegrywa z konkurencją

Nowy teleturniej „Rodzina wie lepiej” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 717 tys. widzów. Produkcja daje Jedynce ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej.

Article

Rodzinną grę „Rodzina wie lepiej” na antenie TVP1 oglądać można od poniedziałku do soboty o godz. 18.30 (w pierwszym tygodniu emisji o 18.25), począwszy od 28 sierpnia br. Średnia widownia 18 pierwszych odcinków wyniosła 717 tys. osób, co przełożyło się na 7,16 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, tylko 3,77 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,47 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Uśredniony 1-minutowy zasięg każdego odcinka programu w analizowanym okresie wyniósł 1,27 mln widzów.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 5 września br. Zgromadził on przed telewizorami 1,05 mln oglądających.

Dwójka w paśmie nadawania nowego programu zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVN, który emitując wtedy gł. „Szpital”, osiąga 12,99 proc. udziału. Drugi jest Polsat (gł. serial „Pierwsza miłość” i początek „Wydarzeń”; 12,65 proc.), a trzecia - TVP2 (gł „Sport”, „Pogoda” i „Jeden z dziesięciu”; 8,49 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka wypada najgorzej na tle swoich głównych konkurentów.

„Rodzina wie lepiej” to teleturniej oparty na izraelskim formacie „Sure or Insure”. Jest to gra rodzinna, w której biorą udział 5-osobowe zespoły składające się z członków rodziny lub grupy przyjaciół. Zgodnie z zasadami programu rodziny wybierają spośród siebie jednego uczestnika, który będzie pełnił kluczową rolę odpowiadając na pytania z wiedzy ogólnej.

Nagroda główna wynosi 40 tys. zł. Wiedzowy teleturniej prowadzi Marcin Rams.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w I półroczu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,14 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 720 tys. widzów teleturnieju „Rodzina wie lepiej”. TVP1 przegrywa z konkurencją

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bolec
To jest piękny teleturniej. Nagrywam, oglądam raz jeszcze czyli ma 1,4 mln wizdzów
odpowiedź
User
rynienka
Średnia wyszła niska, lecz zaważyło na tym złe rozreklamowanie go na początku i blamaż związany z ułożeniem popołudniowej ramówki TVP1. Prowadzący nie radził sobie dobrze w początkowych odcinkach - teraz wygląda to coraz lepiej. Gracze też nauczyli się zasad gry, przez co program ogląda się dobrze. To taka lekka pozycja w ramówce na popołudnie. Myślę, że się przyjmie, zwłaszcza, że nie wymaga od widza dużej uwagi i skoncentrowania tak, jak np. "Jeden z dziesięciu". Trzeba zauważyć, że widownia zwiększa się - telewidz uczy się nowej ramówki. Nie popieram większości rzeczy, które dzieją się obecnie w TVP, lecz nie powinno się zdejmować tego programu.
odpowiedź
User
tak pytam
skoro rodzina wie, to po co oglądać?
odpowiedź