SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

720 tys. widzów teleturnieju „Rodzina wie lepiej”. TVP1 przegrywa z konkurencją

Nowy teleturniej „Rodzina wie lepiej” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 717 tys. widzów. Produkcja daje Jedynce ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej.

Article

Rodzinną grę „Rodzina wie lepiej” na antenie TVP1 oglądać można od poniedziałku do soboty o godz. 18.30 (w pierwszym tygodniu emisji o 18.25), począwszy od 28 sierpnia br. Średnia widownia 18 pierwszych odcinków wyniosła 717 tys. osób, co przełożyło się na 7,16 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, tylko 3,77 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,47 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Uśredniony 1-minutowy zasięg każdego odcinka programu w analizowanym okresie wyniósł 1,27 mln widzów.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 5 września br. Zgromadził on przed telewizorami 1,05 mln oglądających.

Dwójka w paśmie nadawania nowego programu zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVN, który emitując wtedy gł. „Szpital”, osiąga 12,99 proc. udziału. Drugi jest Polsat (gł. serial „Pierwsza miłość” i początek „Wydarzeń”; 12,65 proc.), a trzecia - TVP2 (gł „Sport”, „Pogoda” i „Jeden z dziesięciu”; 8,49 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka wypada najgorzej na tle swoich głównych konkurentów.

„Rodzina wie lepiej” to teleturniej oparty na izraelskim formacie „Sure or Insure”. Jest to gra rodzinna, w której biorą udział 5-osobowe zespoły składające się z członków rodziny lub grupy przyjaciół. Zgodnie z zasadami programu rodziny wybierają spośród siebie jednego uczestnika, który będzie pełnił kluczową rolę odpowiadając na pytania z wiedzy ogólnej.

Nagroda główna wynosi 40 tys. zł. Wiedzowy teleturniej prowadzi Marcin Rams.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w I półroczu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,14 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 720 tys. widzów teleturnieju „Rodzina wie lepiej”. TVP1 przegrywa z konkurencją

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bolec
To jest piękny teleturniej. Nagrywam, oglądam raz jeszcze czyli ma 1,4 mln wizdzów
25 29
odpowiedź
User
rynienka
Średnia wyszła niska, lecz zaważyło na tym złe rozreklamowanie go na początku i blamaż związany z ułożeniem popołudniowej ramówki TVP1. Prowadzący nie radził sobie dobrze w początkowych odcinkach - teraz wygląda to coraz lepiej. Gracze też nauczyli się zasad gry, przez co program ogląda się dobrze. To taka lekka pozycja w ramówce na popołudnie. Myślę, że się przyjmie, zwłaszcza, że nie wymaga od widza dużej uwagi i skoncentrowania tak, jak np. "Jeden z dziesięciu". Trzeba zauważyć, że widownia zwiększa się - telewidz uczy się nowej ramówki. Nie popieram większości rzeczy, które dzieją się obecnie w TVP, lecz nie powinno się zdejmować tego programu.
41 22
odpowiedź
User
tak pytam
skoro rodzina wie, to po co oglądać?
32 16
odpowiedź
User
rozbawiony socjalistami z piSSu
I znów kupa.
To już stały trend funkcjonariuszu kÓrski ?
23 32
odpowiedź
User
prawnik
Jeszcze przed premierą mówiłem, że nazwa ma znaczenie. Nie wiem, kto osobiście odpowiada za wymyślenie tytułu "Rodzina wie lepiej". Ale to jest coś, co aż zgrzyta między zębami.

Format Sure on insure jest niezły i sprawdził się w wielu krajach.
A my nadal jesteśmy na etapie śp. Edwarda Gierka. Znów kupujemy, jak Gierek, zagraniczną licencję na produkcję sztucznej skóry (ale bez know - how, nas Polaków nikt nie będzie pouczał, jak maszynerię obsłużyć).
A potem okazuje się, że jak włożymy w tą zagraniczną licencję polskie cechy narodowe (no wszak mamy telewizję narodową), to wychodzi produkt produktopodobny w opakowaniu zastępczym.
27 25
odpowiedź