SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wielkanoc 2012: dłużej przed telewizorem, TVP1 liderem

Podczas tegorocznej Wielkanocy Polacy oglądali telewizję o niemal 30 minut dłużej niż rok wcześniej. Najchętniej wybieraną stacją była TVP1, a w grupie 16-49 liderem był TVN. Hitami były znane i lubiane seriale - “M jak miłość” i “Ranczo”.

Najchętniej oglądaną pozycją między 7 a 9 kwietnia br. był serial „M jak miłość”, który w TVP2 w Lany Poniedziałek obejrzało 6,39 mln widzów. Drugie miejsce zajęło emitowane w pierwszy dzień Świąt w Jedynce “Ranczo” (5,97 mln widzów), a trzeci był nadawany po “Wiadomościach” w TVP1 “Sport” (4,82 mln). Ogółem Jedynka umieściła w zestawieniu 10 topowych pozycji w Święta aż siedem programów.

 Wszyscy 4+
ProgramStacjaDataStartAMRSHR %
M JAK MILOSC /TELENOW.POL./TVP209-04-1220:466 392 92236,86%
RANCZO /SER.KOM.POL./TVP108-04-1220:195 973 97537,19%
SPORT /SERWIS SPORT./TVP108-04-1219:574 820 05932,30%
BARWY SZCZESCIA /SER.POL./TVP209-04-1220:114 409 68526,30%
TELEEXPRESSTVP109-04-1217:004 040 00035,77%
FAKTYTVN09-04-1219:003 950 38628,27%
WIADOMOSCITVP109-04-1219:303 728 58024,31%
GOL T-MOBILE EKSTRAKLASA TVP107-04-1220:033 644 22025,21%
JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/TVP109-04-1218:253 619 94427,79%
KOMISARZ ALEX /SER.KRYM.POL/TVP107-04-1220:253 568 84123,93%


W grupie komercyjnej 16-49 pierwsze i drugie miejsce zajęły także “M jak miłość” i “Ranczo”, ale na trzecim miejscu znalazł się nadawany w TVN w Wielką Sobotę “X Factor” z 1,89 mln widzów. To właśnie TVN umieścił najwięcej programów w tym rankingu (było ich sześć). Na miejscu szóstym znalazł się premierowy film telewizyjny TVN ‘Bokser”, nadany w Wielkanoc o 22.00. W grupie 16-49 zgromadził on 1,6 mln widzów, a ogółem obejrzało go blisko 3 mln osób.

 16-49
ProgramStacjaDataStartAMRSHR %
M JAK MILOSC /TELENOW.POL./TVP209-04-1220:462 131 24427,80%
RANCZO /SER.KOM.POL./TVP108-04-1220:191 923 28628,29%
X FACTOR /PROG.ROZR.POL./TVN07-04-1220:001 892 83429,25%
FAKTYTVN09-04-1219:001 738 25231,10%
ZMIERZCH /FILM FANT.USA/TVN09-04-1220:011 626 67822,62%
BOKSER /FILM FAB.POL./TVN08-04-1221:591 624 00828,34%
SPORT /SERWIS SPORT./TVP109-04-1219:591 581 07724,01%
NARZECZONY MIMO WOLI /FILM KOM.USA/TVP108-04-1221:161 549 32023,04%
PRAWO AGATY /SER.OBYCZ.POL./TVN08-04-1221:001 523 46921,45%
NIE KLAM KOCHANIE /FILM KOM.ROM.POL./TVN07-04-1221:411 452 57224,68%


Najchętniej oglądaną stacją podczas tegorocznej Wielkanocy była Jedynka
z udziałem na poziomie 16,20 proc. Stacja ta zanotowała jednak spadek o 2,04 pkt. proc. względem ubiegłorocznych Świąt. Na drugiej pozycji znalazła się telewizja TVN (14,60 proc. udziału, spadek o 1 pkt. proc.), a trzecia była TVP2 (13,75 proc., - 2,44 pkt. proc.). Wszystkie duże stacje straciły, ale zyskały za to mniejsze kanały naziemne jak TV4, TVN7 czy TV Puls.

Wszyscy 4+SHR%
Stacja23- 25.04.201107-09.04.2012
TVP118,24%16,20%
TVN15,60%14,60%
TVP216,19%13,75%
Polsat13,32%12,23%
TV42,69%3,54%
TVP INFO [TVP3]3,39%3,24%
TVN7 [RTL7]1,87%2,32%
TVN241,96%2,12%
TV PULS [PULS]1,36%2,05%
Polsat21,06%1,15%


Wśród widzów w wieku od 16 do 49 lat pozycję lidera utrzymał TVN, którego udział zmalał z 19,08 proc. do 16,94 proc. Na drugiej pozycji znalazł się Polsat (13,87 proc. udziału, spadek o 1,16 pkt. proc.), a dopiero trzecia była TVP1 (13,70 proc., - 1,37 pkt. proc.).

16-49SHR%
Stacja23- 25.04.201107-09.04.2012
TVN19,08%16,94%
Polsat15,03%13,87%
TVP115,07%13,70%
TVP213,44%11,21%
TV42,88%3,75%
TVN7 [RTL7]2,13%2,41%
TV PULS [PULS]1,28%2,35%
TVP INFO [TVP3]1,88%1,87%
TVN241,40%1,41%
Polsat21,15%1,12%


W tegoroczne Święta Wielkanocne Polacy oglądali telewizję średnio przez 5 godzin i 11 minut,
czyli o 27 minuty dłużej niż rok wcześniej.

ATV
23- 25.04.201107-09.04.2012
04:43:3805:10:48

Dołącz do dyskusji: Wielkanoc 2012: dłużej przed telewizorem, TVP1 liderem

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Coś tyka
Czyli wszyscy lecą w dół, a Braun najbardziej, na wszystkich antenach.
odpowiedź
User
Basia z Krzysią
Rok temu Wielkanoc byłą trudniejsza bo cieplejsza, a wyniki były lepsze.
odpowiedź
User
alice
Duze stacje robią sobie kpiny z widzów. Żenujące oferta programowa na święta. Nie ma co sie łudzić, będą spadać jak gazety.
odpowiedź