Wiosenno-letni sezon Reserved z zjednoczenie.com

Po raz kolejny firma Reserved wybrała agencję interaktywnązjednoczenie.com do kompleksowej obsługi marki w Internecie.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

- Firma LPP S.A. kładzie duży nacisk na internetowe wsparciekampanii wizerunkowych oraz akcji promocyjnych przez marketinginternetowy - mówi Daniel Chorążewicz z Działu Marketingu LPP S.A.- Serwis internetowy marki Reserved jest jednym z filarów wizerunkumarki oraz zawsze aktualnym i świeżym źródłem informacji o naszychkolekcjach zaprezentowanym w atrakcyjny i elegancki sposób.Realizację tych celów zapewnia nam agencja internetowazjednoczenie.com, która w sposób kompleksowy i efektywny spełnianasze najwyższe wymagania dotyczące zarówno jakości, estetyki, jaki rozwiązań technicznych.

Nowo stworzoną stronę wsparto kampanią w Internecie, któraodbywała się w komunikatorze Gadu Gadu, a od początku czerwcaobejmuje swym zasięgiem portal Wirtualna Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek