Wirtualna Polska z kolejną odsłoną cyklu „JedziemyWPolskę”

13 lipca ruszyła czwarta edycja wakacyjnego cyklu Wirtualnej Polski „JedziemyWPolskę”. Reporterzy odwiedzą wakacyjne miejscowości, sprawdzając, co zmieniło się w turystyce po pandemii.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
Wirtualna Polska z kolejną odsłoną cyklu „JedziemyWPolskę”
(fot. materiały prasowe)

Głównym celem będzie Wybrzeże, a także Bieszczady. Poruszone zostaną tematy takie jak wpływ pandemii na turystykę, nowe trendy w sposobach wypoczynku, kontrasty między wyjazdami premium a niskobudżetowymi.

„Chcemy być jak najbliżej Polaków i nie tylko pokazywać różne oblicza ich wakacyjnego odpoczynku, ale też stać się częścią tego, czego doświadczają. Dlatego nie relacjonujemy tych wakacji »zza biurka«, tylko jedziemy w kilkanaście różnych miejsc, by sprawdzić i przekonać się, jak to wygląda. Pokażemy zarówno beztroski wypoczynek w kurortach nad Bałtykiem, jak i np. wakacje osób, które ten czas muszą przeznaczyć na rekonwalescencję po pandemii czy pracę zarobkową - bo to jedyny moment, kiedy mogą »odkuć się« po ostatnim roku” – mówi cytowana w komunikacie Aneta Bańkowska, wydawczyni strony głównej WP i koordynatorka akcji.

Materiały przygotuje kilkunastoosobowy zespół operatorów, fotografów oraz reporterów, m.in. Natalia Kurpiewska, Klaudiusz Michalec, Monika Sikorska, Tomasz Molga, Mateusz Madejski, Sebastian Łupak, Katarzyna Pawlicka, Patrycja Ceglińska-Włodarczyk, Anna Śmigulec i Kuba Jankowski. Reporterzy są dziennikarzami m.in. zespołu Wiadomości, Turystyki, Kultury, Magazynu WP czy Money.pl.

W ubiegłorocznej edycji cyklu dziennikarze jeździli po kraju turystycznym kamperem zamienionym w mobilny newsroom. Dwa lata temu korzystali z transportu publicznego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi