Publicis Groupe z partnerami rozpoczynają globalną kampanię „Working with Cancer”

Holding reklamowy Publicis Groupe, do którego należą takie agencje, jak Leo Burnett, Publicis, Starcom czy Zenith z partnerami rozpoczynają globalną kampanię „Working with Cancer”. Film zachęcający do wsparcia pracowników chorych na raka pojawi się między innymi podczas transmisji zbliżającego się Super Bowl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Publicis Groupe z partnerami rozpoczynają globalną kampanię „Working with Cancer”

„Working with Cancer”, to międzybranżowa koalicja firm, utworzona przez Fundację Publicis w celu eliminacji stygmatyzowania pracowników chorych na raka. W ramach inicjatywy, rozpoczyna się globalna kampania, której celem jest zwrócenie uwagi na potrzebę empatii i wsparcia wobec współpracowników, u których zdiagnozowano nowotwór.  

W ubiegłym roku na raka zachorował i leczył się Arthur Sadoun, CEO Publicis Groupe, który powstanie inicjatywy „Working with Cancer” ogłosił 17 stycznia br., podczas Światowego Forum Ekonomicznego w Davos. Wśród partnerów założycieli „Working with Cancer” są między innymi: Abbvie, Adobe, Bank of America, BNP Paribas, BT, Citi, Google, Haleon, Labcorp, L'Oréal, Lloyd's, LVMH, Marriott, McDonald's, Meta, Mondelez, Microsoft, MSD, Nestlé, Omnicom, Pepsico, Renault Group, Sanofi, Toyota, Unilever, Verizon oraz Walmart.

W związku ze zbliżającym się Światowym Dniem Walki z Rakiem (4 lutego), przesłanie „Working with Cancer” ma teraz dotrzeć do ludzi na całym świecie. W tym celu uruchomiona zostanie globalna kampania reklamowa, której centralnym punktem jest film „Monday”, wyreżyserowany przez Elenę Petitti Di Roreto i Martina de Thuraha. Wielu członków ekipy produkcyjnej doświadczyło raka we własnym życiu, co dodaje przekazowi autentyczności i pokazuje jak uniwersalny jest to problem. Według najnowszych prognoz naukowych, nawet u co drugiej osoby na świecie zostanie zdiagnozowana choroba nowotworowa.

grafika

Wartość w pełni zintegrowanej kampanii wyniesie 100 milionów dolarów, przekazanych  na ten cel przez takich partnerów jak: Disney/ABC, NBCU, Warner Bros Discovery, Paramount, Fox, Roku, Snap, iHeart, Tiktok, YouTube, NCM, Screenvision, Clear Channel, Lamar, Zeta i Meta, dzięki czemu spot osiągnie miliard wyświetleń. Przyczyni się do tego również emisja filmu podczas tegorocznej transmisji Super Bowl, a Publicis Groupe będzie pierwszą grupą reklamową na świecie, która zainwestowała w reklamę podczas tego widowiska.

 - Dzięki partnerom, którzy dotychczas dołączyli do naszej inicjatywy oraz wsparciu Światowego Forum Ekonomicznego, przesłanie „Working with Cancer” pozytywnie wpływa już na życie 20 milionów osób. Stale zapraszamy kolejne firmy do naszej koalicji. Równie ważna jest jednak rola, jaką może odegrać każdy z nas, okazując wsparcie naszym współpracownikom chorym na raka. Właśnie dlatego zamierzamy nie tylko budować świadomość tego problemu społecznego, ale także zachęcać wszystkich do zmiany zachowań w organizacjach – dodaje Arthur Sadoun, CEO Publicis Groupe.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe