SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zalando wprowadza Zalando Zet, program premium za 19 euro rocznie

Zalando, jedna z największych platform e-commerce w Europie wystartowała z pilotażem programu premium o nazwie Zalando Zet. Jego członkowie w zamian za roczną subskrypcję w wysokości 19 euro rocznie otrzymują dodatkowe bonusy i udogodnienia przy zakupach w serwisie.

Article

W założeniach Zalando Zet to program, dzięki któremu użytkownicy otrzymają część usług na platformie za darmo, inne zaś będą stanowić dodatkowy bonus.

Roczna opłata za Zalando Zet wynosi 19 euro. W zamian za subskrypcję użytkownicy otrzymają opcję szybszej dostawy za darmo (poza programem taka opcja jest dodatkowo płatna), będą też mieli wcześniejszy dostęp do planowanych promocji, rabatów i wyprzedaży oraz do spersonalizowanych przez Zalando porad z dziedziny mody.

Zalando zapowiada, że katalog korzyści związanych z kontem Zet będzie stopniowo poszerzany, podobnie jak zasięg samego programu. Obecnie bowiem Zalando Zet znajduje się w fazie pilotażu i obejmuje klientów z Berlina, Lipska, Frankfurtu oraz Hanoweru. Nie wiadomo kiedy program trafi do polskiej wersji Zalando.

Zalando Zet ma być dodatkowym sposobem na przywiązanie użytkowników do niemieckiego e-sklepu. Podobną metodę od 2005 r. z powodzeniem stosuje Amazon dzięki opcji premium o nazwie Prime, tam jednak katalog korzyści dla klientów jest bardziej rozbudowany w porównaniu z obecną ofertą Zalando.

W I kwartale 2017 r. Zalando zwiększyło przychody o ponad 23 procent. Zyski firmy utrzymują się na stabilnym poziomie, rośnie za to liczba klientów w segmencie mobilnym. Firma przewiduje dalszy stały wzrost przychodów o 20-25 procent.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zalando wprowadza Zalando Zet, program premium za 19 euro rocznie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
U.
Pogratulować, że rośnie sprzedaż, tylko że nie idzie z tym równolegle poziom obsługi klienta... oczekiwanie na odpowiedź na maile trwa wieki, a Fedex nawala nieustannie tak bardzo, że nawet zaprzestał odbierać telefony od klientów. W takim momencie promowanie serwisu za 19€ to żart. Halo tu Ziemia!
8 8
odpowiedź