„Zawsze pod ręką” w szkolnej kampanii Empik.com (wideo)

Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa sklepu internetowego Empik.com. Akcja ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy i promuje dostępne w serwisie artykuły szkolne.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Empik.com jest zawsze pod ręką - na ten fakt chcieliśmy zwrócić uwagę w kampanii telewizyjnej. Pokazujemy klientom, że w jednym miejscu znajdą miliony produktów m.in. z kategorii książka, elektronika, muzyka i uroda - opisuje Michał Tomaniak, general manager Empik.com. - Komunikujemy również ofertę szkolną, na którą w naszym sklepie składają się: szeroki wybór podręczników, lektury, plecaki, artykuły piśmiennicze, tablety i czytniki e-booków, umożliwiające czytanie lektur w nowoczesnej formie - dodaje.

Kampania telewizyjna stanowi punkt kulminacyjny akcji „Powrót do szkoły z empik.com”, która od czerwca br. koncentrowała się na działaniach w internecie (w porównywarkach, mailingach i sieciach afiliacyjnych). W ramach wsparcia sprzedaży Empik.com zaoferował swoim klientom m.in. gwarancję odkupu używanych podręczników w przyszłym roku, możliwość płatności punktami Payback, darmową dostawę do blisko 200 salonów w całej Polsce oraz dostawę kurierską za 4,90 zł przy zamówieniu za minimum 49 zł.

Kampania telewizyjna zaczęła się 18 sierpnia i potrwa 2 tygodnie. Obejmuje 15-sekundowe spoty i 8-sekundowe billboardy sponsorskie emitowane w TVP1 i TVP2, m.in. przy programach informacyjnych („Wiadomości”, „Panorama”, „Teleexpress”), serialu „Rodzinka.pl”, programie „Makłowicz w podróży” oraz filmach z cyklu „Serialowe Lato Jedynki” i „Wakacyjny Hit Jedynki”.

Koncepcją kreatywną, zdjęciami i reżyserią reklam zajął się Michał Jaskulski, a zakupem mediów - dział marketingu Empik.com.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa