PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Platforma cyfrowa z reklamami na podstawie wyszukiwarek klientów
Platforma cyfrowa z reklamami na podstawie wyszukiwarek klientów
Nadawcy mogą rozszczepiać bloki reklamowe. KRRiT: ponoszą pełną odpowiedzialność za ich treść
Polskie sieci kablowe mogą wdrożyć nową technologię. „Gigantyczna szansa”
Polskie sieci kablowe mogą wdrożyć nową technologię. „Gigantyczna szansa”
Koniec współpracy Marcina Grabowskiego z KRRiT
Koniec współpracy Marcina Grabowskiego z KRRiT
Emitel i GPW z pilotażem reklam adresowalnych naziemnie, w kablu i IPTV
Emitel i GPW z pilotażem reklam adresowalnych naziemnie, w kablu i IPTV
Netflix i YouTube niekwestionowanymi liderami na telewizorach Smart TV
Netflix i YouTube niekwestionowanymi liderami na telewizorach Smart TV
TVP wdroży technologię znaną z kanałów TVN
TVP wdroży technologię znaną z kanałów TVN
Ponad 17 tys. reklam adresowalnych w kanałach TVN
Ponad 17 tys. reklam adresowalnych w kanałach TVN
Kilkadziesiąt firm wykupiło reklamy adresowalne w TVN. Geotargetowanie najpopularniejsze
Kilkadziesiąt firm wykupiło reklamy adresowalne w TVN. Geotargetowanie najpopularniejsze
Szef Playera: Nasi subskrybenci po 2 minutach zaczynają oglądanie
Szef Playera: Nasi subskrybenci po 2 minutach zaczynają oglądanie
Nielsen wprowadza pomiar reklam dynamicznych w Polsce
Nielsen wprowadza pomiar reklam dynamicznych w Polsce
TVN idzie w ślady Sky. „Oglądane programy są jak przycisk lubię to”
TVN idzie w ślady Sky. „Oglądane programy są jak przycisk lubię to”
Rewolucja w reklamie telewizyjnej? Testy reklam adresowalnych w telewizji już za nami
Rewolucja w reklamie telewizyjnej? Testy reklam adresowalnych w telewizji już za nami
KRRiT stawia na samoregulację. Trwają prace nad kolejnymi dokumentami
KRRiT stawia na samoregulację. Trwają prace nad kolejnymi dokumentami
Polski rynek czeka na DAI. Kiedy rewolucja w reklamie telewizyjnej?
Polski rynek czeka na DAI. Kiedy rewolucja w reklamie telewizyjnej?
GPW wchodzi na rynek medialny. Chce sprzedawać reklamy telewizyjne nowej generacji
GPW wchodzi na rynek medialny. Chce sprzedawać reklamy telewizyjne nowej generacji