Gość

Streaming wygra też w sporcie. Paweł Wilkowicz o pracy w Viaplay i nie tylko

Streaming wygra też w sporcie. Paweł Wilkowicz o pracy w Viaplay i nie tylko

Imperium lifestyle'u. Prezes Burdy: W mediach nie wytrzymasz długo, jeśli traktujesz je jak zwykłą pracę

Imperium lifestyle'u. Prezes Burdy: W mediach nie wytrzymasz długo, jeśli traktujesz je jak zwykłą pracę

"Caryca" reklamy kinowej: Reklama w przerwie filmu w kinie to świetny pomysł [WYWIAD]

"Caryca" reklamy kinowej: Reklama w przerwie filmu w kinie to świetny pomysł [WYWIAD]

„Nie widzę już sensu w robieniu biznesu dla samego zarabiania”. Brzoska i Mensah o kulisach spotkania z Obamą

„Nie widzę już sensu w robieniu biznesu dla samego zarabiania”. Brzoska i Mensah o kulisach spotkania z Obamą

„Myślałem, że będzie prościej, ale ta firma stanęła na parę lat”. Prezes o Polska Press, Orlenie i przyszłości

„Myślałem, że będzie prościej, ale ta firma stanęła na parę lat”. Prezes o Polska Press, Orlenie i przyszłości

Wojciech Kuśpik z PTWP: Nie lubię farmazoniarzy. Liczy się działanie, a nie opowiadanie

Wojciech Kuśpik z PTWP: Nie lubię farmazoniarzy. Liczy się działanie, a nie opowiadanie

"Dziś każdy chce mieć podcast, bo to modne, ale ludzie nie zdają sobie sprawy, ile to roboty" [WYWIAD]

"Dziś każdy chce mieć podcast, bo to modne, ale ludzie nie zdają sobie sprawy, ile to roboty" [WYWIAD]

Jawny Lublin walczy o prawdę w życiu publicznym. Tak pracuje się w lokalnych mediach

Jawny Lublin walczy o prawdę w życiu publicznym. Tak pracuje się w lokalnych mediach

Szefowa GroupM o roli danych, AI i innowacjach w marketingu. "Branża jest w newralgicznym momencie"

Szefowa GroupM o roli danych, AI i innowacjach w marketingu. "Branża jest w newralgicznym momencie"

Człowiek-Pająk. Szef SpidersWeb.pl: Dziennikarze traktowali nas jak totalne głąby. A teraz?

Człowiek-Pająk. Szef SpidersWeb.pl: Dziennikarze traktowali nas jak totalne głąby. A teraz?

Pierwszy wywiad Piotra Żaka. „Ludzie muszą wiedzieć, kto zarządza Polsatem i co myślę”

Pierwszy wywiad Piotra Żaka. „Ludzie muszą wiedzieć, kto zarządza Polsatem i co myślę”

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Wojciech Pawlak: dla WP równie ważna emisja w tv i internecie, wiosną program plotkarski i serial reality (wywiad)
Maciej Maciejowski: HGTV ma zdecydowanie poprawić wyniki TVN Meteo Active, Netflix nie jest konkurencją dla Playera (wywiad)
Nina Terentiew: W telewizji jest jak w modzie - wszystko się zmienia
Nina Terentiew: W telewizji jest jak w modzie - wszystko się zmienia
Dariusz Skraba: ustawa krajobrazowa wcale nie uporządkowała reklamowo przestrzeni miejskiej (wywiad)
Dariusz Skraba: ustawa krajobrazowa wcale nie uporządkowała reklamowo przestrzeni miejskiej (wywiad)
Jacek Kurski: Jestem zadowolony z „Wiadomości”, piętno TVPiS to konsekwencja celowej kampanii opozycji
Jacek Kurski: Jestem zadowolony z „Wiadomości”, piętno TVPiS to konsekwencja celowej kampanii opozycji
Anna Jakubowski: musimy pójść o krok dalej i zrobić więcej niż sam konkurs Effie Awards (wywiad)
Anna Jakubowski: musimy pójść o krok dalej i zrobić więcej niż sam konkurs Effie Awards (wywiad)
Ewa Lampart: Nowa TV stawia na seriale, filmy, rozrywkę i informacje
Ewa Lampart: Nowa TV stawia na seriale, filmy, rozrywkę i informacje
Aleksander Kutela: Onet bez własnego kanału telewizyjnego, nie ścigamy się z WP na przejęcia
Aleksander Kutela: Onet bez własnego kanału telewizyjnego, nie ścigamy się z WP na przejęcia
Jan Dworak: TVP nie może kierować dyletant
Jan Dworak: TVP nie może kierować dyletant
Agnieszka Odorowicz: środki przeznaczone na projekty filmowe są bardzo dobrą inwestycją (wywiad)
Agnieszka Odorowicz: środki przeznaczone na projekty filmowe są bardzo dobrą inwestycją (wywiad)
Big data, mobile, wirtualna rzeczywistość, konsument w centrum uwagi - główne trendy z Dmexco 2016 (wywiad)
Big data, mobile, wirtualna rzeczywistość, konsument w centrum uwagi - główne trendy z Dmexco 2016 (wywiad)
Manuel Rougeron, prezes nc+: planujemy dwie własne produkcje serialowe rocznie
„Salon dziennikarski” będzie realizowany w studiu TVP Info, emisja nadal w stacjach katolickich (wywiad z Michałem Karnowskim)
„Salon dziennikarski” będzie realizowany w studiu TVP Info, emisja nadal w stacjach katolickich (wywiad z Michałem Karnowskim)
Kamila Ceran: Radio tylko mówione to bardzo drogi format
Kamila Ceran: Radio tylko mówione to bardzo drogi format
Tomasz Machała: naTemat zyskało na reklamie natywnej, nigdy nie byłem menedżerem politycznym
Krzysztof Mocek: dla media plannerów, tak jak rozumiemy ich dzisiaj, za parę lat nie będzie pracy
Krzysztof Mocek: dla media plannerów, tak jak rozumiemy ich dzisiaj, za parę lat nie będzie pracy
Michał Brański: nadawcy telewizyjni będą wykorzystywać „Pokemon Go” i inne aplikacje AR
Michał Brański: nadawcy telewizyjni będą wykorzystywać „Pokemon Go” i inne aplikacje AR
Joanna Lichocka: Z mediów publicznych znikła nienawiść - chcemy, aby panował w nich pełen pluralizm
Krzysztof Gonciarz: na Snapie nikt nie narzeka, że zawracasz głowę, a na YouTubie użytkownicy mają dość konkretne oczekiwania
Krzysztof Gonciarz: na Snapie nikt nie narzeka, że zawracasz głowę, a na YouTubie użytkownicy mają dość konkretne oczekiwania
Rafał Masny, Abstrachuje TV: marki przychodzą do nas po zasięg, ale dajemy im dużo więcej. Niektóre działają na oślep
Rafał Masny, Abstrachuje TV: marki przychodzą do nas po zasięg, ale dajemy im dużo więcej. Niektóre działają na oślep
Rafał Porzeziński: czy bycie katolikiem dyskwalifikuje kandydata na kierownicze stanowisko w instytucji publicznej?
Michał Szafrański: moja książka już na siebie zarabia
Tomasz Sulewski: influencerzy są dla marek atrakcyjniejsi od celebrytów, bo mają własne audytorium w sieci
Adam Hlebowicz: Nie widzę w Trójce większego upolitycznienia niż w latach poprzednich
Szef HBO: naszym największym atutem jest nasza marka
Szef Vectry: aplikacje mobilne na razie są wsparciem marketingowym, ale to przyszłość telewizji, w tym roku nowa usługa
Szef Vectry: aplikacje mobilne na razie są wsparciem marketingowym, ale to przyszłość telewizji, w tym roku nowa usługa
panGenerator o złocie w Cannes Lions: „Miara pokoju” to projekt eksperymentalny, ale komercyjny (wywiad)
panGenerator o złocie w Cannes Lions: „Miara pokoju” to projekt eksperymentalny, ale komercyjny (wywiad)
Koncerny powinny wyjść poza swój tradycyjny obszar działania
Bartosz Dobrzyński: za dwa lata nakłady marketingowe Play na internet i telewizje będą równe
Bartosz Dobrzyński: za dwa lata nakłady marketingowe Play na internet i telewizje będą równe
Mateusz Matyszkowicz: TVP Kultura była jednym z wielu kanałów, teraz staje się anteną pierwszego wyboru
Mateusz Matyszkowicz: TVP Kultura była jednym z wielu kanałów, teraz staje się anteną pierwszego wyboru
Sebastian Hejnowski: krótkoterminowe strategie marketerów i zbyt częste zmiany agencji psują rynek PR
Brian Solis: marketing musi być nastawiony na efekt i tworzenie doświadczeń; jeśli sądzisz inaczej, przegrasz