Gość

Streaming wygra też w sporcie. Paweł Wilkowicz o pracy w Viaplay i nie tylko

Streaming wygra też w sporcie. Paweł Wilkowicz o pracy w Viaplay i nie tylko

Imperium lifestyle'u. Prezes Burdy: W mediach nie wytrzymasz długo, jeśli traktujesz je jak zwykłą pracę

Imperium lifestyle'u. Prezes Burdy: W mediach nie wytrzymasz długo, jeśli traktujesz je jak zwykłą pracę

"Caryca" reklamy kinowej: Reklama w przerwie filmu w kinie to świetny pomysł [WYWIAD]

"Caryca" reklamy kinowej: Reklama w przerwie filmu w kinie to świetny pomysł [WYWIAD]

„Nie widzę już sensu w robieniu biznesu dla samego zarabiania”. Brzoska i Mensah o kulisach spotkania z Obamą

„Nie widzę już sensu w robieniu biznesu dla samego zarabiania”. Brzoska i Mensah o kulisach spotkania z Obamą

„Myślałem, że będzie prościej, ale ta firma stanęła na parę lat”. Prezes o Polska Press, Orlenie i przyszłości

„Myślałem, że będzie prościej, ale ta firma stanęła na parę lat”. Prezes o Polska Press, Orlenie i przyszłości

Wojciech Kuśpik z PTWP: Nie lubię farmazoniarzy. Liczy się działanie, a nie opowiadanie

Wojciech Kuśpik z PTWP: Nie lubię farmazoniarzy. Liczy się działanie, a nie opowiadanie

"Dziś każdy chce mieć podcast, bo to modne, ale ludzie nie zdają sobie sprawy, ile to roboty" [WYWIAD]

"Dziś każdy chce mieć podcast, bo to modne, ale ludzie nie zdają sobie sprawy, ile to roboty" [WYWIAD]

Jawny Lublin walczy o prawdę w życiu publicznym. Tak pracuje się w lokalnych mediach

Jawny Lublin walczy o prawdę w życiu publicznym. Tak pracuje się w lokalnych mediach

Szefowa GroupM o roli danych, AI i innowacjach w marketingu. "Branża jest w newralgicznym momencie"

Szefowa GroupM o roli danych, AI i innowacjach w marketingu. "Branża jest w newralgicznym momencie"

Człowiek-Pająk. Szef SpidersWeb.pl: Dziennikarze traktowali nas jak totalne głąby. A teraz?

Człowiek-Pająk. Szef SpidersWeb.pl: Dziennikarze traktowali nas jak totalne głąby. A teraz?

Pierwszy wywiad Piotra Żaka. „Ludzie muszą wiedzieć, kto zarządza Polsatem i co myślę”

Pierwszy wywiad Piotra Żaka. „Ludzie muszą wiedzieć, kto zarządza Polsatem i co myślę”

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Jürg Marquard: nasz polski oddział nie na sprzedaż, magazyny luksusowe są za tanie, myślimy o pismach dla ojców i rowerzystów (wywiad)
Anna Limbach-Uryn: dla widzów seriali nastały lepsze czasy
Anna Limbach-Uryn: dla widzów seriali nastały lepsze czasy
Rafał Masny: nowe kanały z Grupy Abstra jeszcze w tym roku, myślimy o produkcji komedii
Rafał Masny: nowe kanały z Grupy Abstra jeszcze w tym roku, myślimy o produkcji komedii
Marek Żołędziowski: Dla millenialsów influencerzy są większymi celebrytami niż Kuba Wojewódzki
Marek Żołędziowski: Dla millenialsów influencerzy są większymi celebrytami niż Kuba Wojewódzki
Paweł Jurek: blokowanie treści użytkownikom adblocków daje Onetowi mniej odsłon, ale więcej pieniędzy z reklam
Krzysztof Andrzejczak: Saatchi IS stawia na obsługę full service, kreatywne technologie i globalne partnerstwa w e-commerce (wywiad)
Krzysztof Andrzejczak: Saatchi IS stawia na obsługę full service, kreatywne technologie i globalne partnerstwa w e-commerce (wywiad)
Szymon Gutkowski: możliwe, że polski konkurs Effie najlepszy obok amerykańskiego
Szymon Gutkowski: możliwe, że polski konkurs Effie najlepszy obok amerykańskiego
Tomasz Machała: Wirtualna Polska z pełnym spektrum opinii i bez clickbaitu, do Telewizji WP wolimy kupować niż produkować
Edward Miszczak: Wszystko jest konkurencją
Ewa Millies-Lacroix: co najmniej 100 spektakli Teatru Telewizji trafi do internetu
Ewa Millies-Lacroix: co najmniej 100 spektakli Teatru Telewizji trafi do internetu
Szymon Gutkowski: agencje reklamowe są często „chłopcami do bicia” (wywiad)
Artur Potocki: dłuższe wideo z gwiazdami tv jest za drogie, Interia obiektywna i coraz bardziej e-commerce’owa
Artur Potocki: dłuższe wideo z gwiazdami tv jest za drogie, Interia obiektywna i coraz bardziej e-commerce’owa
Cannes Lions to nie tylko maszynka do robienia pieniędzy. To celebracja geniuszu i odwagi
Cannes Lions to nie tylko maszynka do robienia pieniędzy. To celebracja geniuszu i odwagi
Dorota Żurkowska: brand Discovery przyciąga uwagę Polaków, widzimy miejsce na nowe produkty (wywiad)
Dorota Żurkowska: brand Discovery przyciąga uwagę Polaków, widzimy miejsce na nowe produkty (wywiad)
Izabella Wiley: budujemy oglądalność dzięki lokalnym produkcjom, pierwszy serial dla Lifetime w ciągu 3 lat (wywiad)
Izabella Wiley: budujemy oglądalność dzięki lokalnym produkcjom, pierwszy serial dla Lifetime w ciągu 3 lat (wywiad)
Ewa Leja: widzowie kochają kulinarne formaty, to trend światowy (wywiad)
Lichocka: stawka w konkursie na prezesa Polskiego Radia bardzo wyrównana
Ewa Drzyzga: W „36,6°C” nie pokażę kontrowersji, od tego są „Fakty” i „Uwaga”
Bob Hoffman: marketerzy rozczarowani reklamą internetową będą wracać do telewizji (wywiad)
Edward Miszczak: Trzeba mieć pomysł i na stare i na nowe
Michał Pol: Przyszłość należy do dziennikarzy multimedialnych
Jacek Kurski: jeśli TVP ma przetrwać, wsparcie finansowe musi nastąpić w kilka tygodni (wywiad)
Jacek Kurski: jeśli TVP ma przetrwać, wsparcie finansowe musi nastąpić w kilka tygodni (wywiad)
Robert Górski: Teraz nikt nie chce śmiać się z władzy, więc ja spróbuję
Lars Buschom: Polski rynek teleshoppingu wciąż ma ogromny potencjał
Sławomir Jastrzębowski: Grzeczny tabloid, to martwy tabloid
Sławomir Jastrzębowski: Grzeczny tabloid, to martwy tabloid
Dariusz Dąbski: Rynek mediów w Polsce to wzburzony ocean. Trzeba dobrze nawigować
Dariusz Dąbski: Rynek mediów w Polsce to wzburzony ocean. Trzeba dobrze nawigować
Tomasz Niewiadomski: nowy „Przekrój” to lekkość i humor bez błahych tematów
Marcin Bogłowski: telewizja nadal największym medium, ale teraz nie czeka na widzów, tylko szuka ich także w internecie
Marcin Bogłowski: telewizja nadal największym medium, ale teraz nie czeka na widzów, tylko szuka ich także w internecie
Magda Jethon: wszystkim awanturom w Trójce winni są politycy
Krystyna Lasoń: Na rynku panuje moda na paradokumenty
Jacek Świderski: Kolegom z telewizji mówimy "welcome to the competition"
Jacek Świderski: Kolegom z telewizji mówimy "welcome to the competition"
Jerzy Owsiak na jubileusz WOŚP wybuduje miasteczko pod Pałacem Kultury