Gość

Streaming wygra też w sporcie. Paweł Wilkowicz o pracy w Viaplay i nie tylko

Streaming wygra też w sporcie. Paweł Wilkowicz o pracy w Viaplay i nie tylko

Imperium lifestyle'u. Prezes Burdy: W mediach nie wytrzymasz długo, jeśli traktujesz je jak zwykłą pracę

Imperium lifestyle'u. Prezes Burdy: W mediach nie wytrzymasz długo, jeśli traktujesz je jak zwykłą pracę

"Caryca" reklamy kinowej: Reklama w przerwie filmu w kinie to świetny pomysł [WYWIAD]

"Caryca" reklamy kinowej: Reklama w przerwie filmu w kinie to świetny pomysł [WYWIAD]

„Nie widzę już sensu w robieniu biznesu dla samego zarabiania”. Brzoska i Mensah o kulisach spotkania z Obamą

„Nie widzę już sensu w robieniu biznesu dla samego zarabiania”. Brzoska i Mensah o kulisach spotkania z Obamą

„Myślałem, że będzie prościej, ale ta firma stanęła na parę lat”. Prezes o Polska Press, Orlenie i przyszłości

„Myślałem, że będzie prościej, ale ta firma stanęła na parę lat”. Prezes o Polska Press, Orlenie i przyszłości

Wojciech Kuśpik z PTWP: Nie lubię farmazoniarzy. Liczy się działanie, a nie opowiadanie

Wojciech Kuśpik z PTWP: Nie lubię farmazoniarzy. Liczy się działanie, a nie opowiadanie

"Dziś każdy chce mieć podcast, bo to modne, ale ludzie nie zdają sobie sprawy, ile to roboty" [WYWIAD]

"Dziś każdy chce mieć podcast, bo to modne, ale ludzie nie zdają sobie sprawy, ile to roboty" [WYWIAD]

Jawny Lublin walczy o prawdę w życiu publicznym. Tak pracuje się w lokalnych mediach

Jawny Lublin walczy o prawdę w życiu publicznym. Tak pracuje się w lokalnych mediach

Szefowa GroupM o roli danych, AI i innowacjach w marketingu. "Branża jest w newralgicznym momencie"

Szefowa GroupM o roli danych, AI i innowacjach w marketingu. "Branża jest w newralgicznym momencie"

Człowiek-Pająk. Szef SpidersWeb.pl: Dziennikarze traktowali nas jak totalne głąby. A teraz?

Człowiek-Pająk. Szef SpidersWeb.pl: Dziennikarze traktowali nas jak totalne głąby. A teraz?

Pierwszy wywiad Piotra Żaka. „Ludzie muszą wiedzieć, kto zarządza Polsatem i co myślę”

Pierwszy wywiad Piotra Żaka. „Ludzie muszą wiedzieć, kto zarządza Polsatem i co myślę”

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Szef marketingu Play: Krzysztof Piątek świetnie rokuje, nie będzie rewolucji w strategii reklamowej
Szef marketingu Play: Krzysztof Piątek świetnie rokuje, nie będzie rewolucji w strategii reklamowej
Tomasz Sekielski: PiS marzy się jeden, wielki koncern medialny
Filip Niedenthal, redaktor naczelny „Vogue Polska”: Staramy się robić swoje
Filip Niedenthal, redaktor naczelny „Vogue Polska”: Staramy się robić swoje
Jakub Bierzyński: spółki Skarbu Państwa to stosunkowo mali i niewdzięczni klienci
Jakub Bierzyński: spółki Skarbu Państwa to stosunkowo mali i niewdzięczni klienci
Wdrożenie viewability jest trudne, choć sam wskaźnik nieskomplikowany
Wdrożenie viewability jest trudne, choć sam wskaźnik nieskomplikowany
Tomasz Jagiełło: zakaz handlu w niedzielę wyeliminował kinom konkurencję, my na nim zyskujemy
Tomasz Jagiełło: zakaz handlu w niedzielę wyeliminował kinom konkurencję, my na nim zyskujemy
Małgorzata Olczak, Julian Dworak: przy pracach nad Białą Księgą pokonaliśmy poziom braku wiedzy i zaufania (wywiad)
Małgorzata Olczak, Julian Dworak: przy pracach nad Białą Księgą pokonaliśmy poziom braku wiedzy i zaufania (wywiad)
Nowy szef Deloitte Digital: stawiamy na wspieranie transformacji cyfrowej biznesu, myślimy o kolejnych przejęciach
Nowy szef Deloitte Digital: stawiamy na wspieranie transformacji cyfrowej biznesu, myślimy o kolejnych przejęciach
TheMuba to pomysł na biznes, ale i wizja oraz misja. Aktor Borys Szyc opowiada o teatrze w internecie
Małgorzata Węgierek: komunikacja marketingowa pod znakiem data driven-marketingu, automatyzacji i różnorodności
Małgorzata Węgierek: komunikacja marketingowa pod znakiem data driven-marketingu, automatyzacji i różnorodności
Dariusz Andrian: musimy kontynuować to, co udało się zbudować w SAR
Dariusz Andrian: musimy kontynuować to, co udało się zbudować w SAR
Maciej Waligóra: branża reklamy musi być atrakcyjna dla młodych ludzi
Maciej Waligóra: branża reklamy musi być atrakcyjna dla młodych ludzi
Sebastian Hejnowski: pogodziłem się, że PR-owcy będą mieli taki wizerunek jak prawnicy
Sebastian Hejnowski: pogodziłem się, że PR-owcy będą mieli taki wizerunek jak prawnicy
Tomasz Lisewski: Innowacja marketingowa uzależniona jest od kreatywności, nie budżetu
Paweł Reszka: dobry dziennikarz ma w sobie coś z dziecka, które się dziwi
Paweł Reszka: dobry dziennikarz ma w sobie coś z dziecka, które się dziwi
Aleksander Kutela: Większość zysku operacyjnego RASP z obszaru cyfrowego, najlepszy model monetyzacji jak w Spotify
Tomasz Bagiński o „Wiedźminie”: Niektórych zaskoczył poziom temperatury związanej z serialem
Tomasz Bagiński o „Wiedźminie”: Niektórych zaskoczył poziom temperatury związanej z serialem
Marcin Jeziorski: Booost to agencja performance mediowa 2.0
Marcin Jeziorski: Booost to agencja performance mediowa 2.0
Maciej Twardowski: Jak zdobyć 13 Lwów w Cannes?
Maciej Twardowski: Jak zdobyć 13 Lwów w Cannes?
Łukasz Partyka: „Kanterstrajk" - odczarować wizerunek gier komputerowych (wywiad)
Łukasz Partyka: „Kanterstrajk" - odczarować wizerunek gier komputerowych (wywiad)
Koniec radia Zapinamypasy.pl. Bartosz Remplewicz: To moja wina, działałem na wyczucie
Koniec radia Zapinamypasy.pl. Bartosz Remplewicz: To moja wina, działałem na wyczucie
Mateusz Machalski: projektowanie kroju pisma to niesamowicie ekscytująca praca
Izabela Albrychiewicz: „typowe” modele pracy klientów z agencjami spotykamy coraz rzadziej (wywiad)
Izabela Albrychiewicz: „typowe” modele pracy klientów z agencjami spotykamy coraz rzadziej (wywiad)
Małgorzata Lubelska (Grupa Żywiec): w atmosferze zaufania rodzą się najlepsze pomysły
Małgorzata Lubelska (Grupa Żywiec): w atmosferze zaufania rodzą się najlepsze pomysły
Michał Szafrański: zdrowe relacje to fundament robienia interesów (wywiad)
Michał Szafrański: zdrowe relacje to fundament robienia interesów (wywiad)
Małgorzata Nycz: w komunikacji ubezpieczeń potrzebne jest odwoływanie się do osobistych uczuć i doświadczeń (wywiad)
Małgorzata Nycz: w komunikacji ubezpieczeń potrzebne jest odwoływanie się do osobistych uczuć i doświadczeń (wywiad)
Maciej Stanecki: Realizujemy dwa razy większy plan inwestycyjny
Maciej Stanecki: Realizujemy dwa razy większy plan inwestycyjny
Witold Kołodziejski: nasze badanie z ponad 10 tys. rodzin. Wyniki powszechnie dostępne, rozmawiamy z Nielsenem
Justyna Markiewicz: Nie mogliśmy sobie wymarzyć lepszego startu „Vogue Polska”
Justyna Markiewicz: Nie mogliśmy sobie wymarzyć lepszego startu „Vogue Polska”
Sebastian Stępak: monopol kilku gigantów reklamowych na polskim rynku to daleka przyszłość
Sebastian Stępak: monopol kilku gigantów reklamowych na polskim rynku to daleka przyszłość
Lidija Vukić: TalentMedia nie jest klasycznym MCN-em, Facebook na razie nie konkuruje z YouTube’em w autorskim wideo
Lidija Vukić: TalentMedia nie jest klasycznym MCN-em, Facebook na razie nie konkuruje z YouTube’em w autorskim wideo
Joanna Góra: zbudowaliśmy markę „Harper's Bazaar” inspirując czytelniczki - czas na ważne społecznie tematy
Joanna Góra: zbudowaliśmy markę „Harper's Bazaar” inspirując czytelniczki - czas na ważne społecznie tematy