Gość

Streaming wygra też w sporcie. Paweł Wilkowicz o pracy w Viaplay i nie tylko

Streaming wygra też w sporcie. Paweł Wilkowicz o pracy w Viaplay i nie tylko

Imperium lifestyle'u. Prezes Burdy: W mediach nie wytrzymasz długo, jeśli traktujesz je jak zwykłą pracę

Imperium lifestyle'u. Prezes Burdy: W mediach nie wytrzymasz długo, jeśli traktujesz je jak zwykłą pracę

"Caryca" reklamy kinowej: Reklama w przerwie filmu w kinie to świetny pomysł [WYWIAD]

"Caryca" reklamy kinowej: Reklama w przerwie filmu w kinie to świetny pomysł [WYWIAD]

„Nie widzę już sensu w robieniu biznesu dla samego zarabiania”. Brzoska i Mensah o kulisach spotkania z Obamą

„Nie widzę już sensu w robieniu biznesu dla samego zarabiania”. Brzoska i Mensah o kulisach spotkania z Obamą

„Myślałem, że będzie prościej, ale ta firma stanęła na parę lat”. Prezes o Polska Press, Orlenie i przyszłości

„Myślałem, że będzie prościej, ale ta firma stanęła na parę lat”. Prezes o Polska Press, Orlenie i przyszłości

Wojciech Kuśpik z PTWP: Nie lubię farmazoniarzy. Liczy się działanie, a nie opowiadanie

Wojciech Kuśpik z PTWP: Nie lubię farmazoniarzy. Liczy się działanie, a nie opowiadanie

"Dziś każdy chce mieć podcast, bo to modne, ale ludzie nie zdają sobie sprawy, ile to roboty" [WYWIAD]

"Dziś każdy chce mieć podcast, bo to modne, ale ludzie nie zdają sobie sprawy, ile to roboty" [WYWIAD]

Jawny Lublin walczy o prawdę w życiu publicznym. Tak pracuje się w lokalnych mediach

Jawny Lublin walczy o prawdę w życiu publicznym. Tak pracuje się w lokalnych mediach

Szefowa GroupM o roli danych, AI i innowacjach w marketingu. "Branża jest w newralgicznym momencie"

Szefowa GroupM o roli danych, AI i innowacjach w marketingu. "Branża jest w newralgicznym momencie"

Człowiek-Pająk. Szef SpidersWeb.pl: Dziennikarze traktowali nas jak totalne głąby. A teraz?

Człowiek-Pająk. Szef SpidersWeb.pl: Dziennikarze traktowali nas jak totalne głąby. A teraz?

Pierwszy wywiad Piotra Żaka. „Ludzie muszą wiedzieć, kto zarządza Polsatem i co myślę”

Pierwszy wywiad Piotra Żaka. „Ludzie muszą wiedzieć, kto zarządza Polsatem i co myślę”

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV: Media to biznes autokratyczny, a nie demokratyczny
Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV: Media to biznes autokratyczny, a nie demokratyczny
Anna Nagler: "W głębi lasu" opowiada o współczesnej kondycji Polaków
Anna Nagler: "W głębi lasu" opowiada o współczesnej kondycji Polaków
Filip Połoska (NOIZZ): actvertsing ma pokazać, że marki mogą zmieniać życie konsumentów (wywiad)
Filip Połoska (NOIZZ): actvertsing ma pokazać, że marki mogą zmieniać życie konsumentów (wywiad)
Paweł Kuczma: Bez transparentności nie ma efektywności (wywiad)
Paweł Kuczma: Bez transparentności nie ma efektywności (wywiad)
Joanna Skwarna (Wirtualna Polska Media): w obecnej sytuacji wydawcy muszą być dla czytelników przewodnikiem
Joanna Skwarna (Wirtualna Polska Media): w obecnej sytuacji wydawcy muszą być dla czytelników przewodnikiem
Dariusz Maciołek, szef marketingu BNP Paribas: Reklama w prasie wciąż ma sens, koronawirus zmienia zachowania użytkowników
Dariusz Maciołek, szef marketingu BNP Paribas: Reklama w prasie wciąż ma sens, koronawirus zmienia zachowania użytkowników
Monika Bronowska: obniżanie wynagrodzeń w celu szukania oszczędności jest demotywujące (wywiad)
Monika Bronowska: obniżanie wynagrodzeń w celu szukania oszczędności jest demotywujące (wywiad)
Małgorzata Węgierek: prowadzenie komunikacji w taki sposób, jak przed pandemią to droga donikąd
Małgorzata Węgierek: prowadzenie komunikacji w taki sposób, jak przed pandemią to droga donikąd
Natalia Hatalska: Mamy do czynienia z pandemią i infodemią
Natalia Hatalska: Mamy do czynienia z pandemią i infodemią
Szymon Gutkowski: w kryzysie szukajmy szansy [wywiad]
Szymon Gutkowski: w kryzysie szukajmy szansy [wywiad]
Kuba Piwowar: na czas epidemii koronawirusa zróbmy sobie "dietę informacyjną" [wywiad]
Kuba Piwowar: na czas epidemii koronawirusa zróbmy sobie "dietę informacyjną" [wywiad]
Jakub Bierzyński: dziś standardowa komunikacja to głos z baśniowej planety, która miesiąc temu przeszła do historii
Jakub Bierzyński: dziś standardowa komunikacja to głos z baśniowej planety, która miesiąc temu przeszła do historii
Andrzej Kozłowski: Jednoczesny refarming i zmiana standardu nadawania to dobra wiadomość dla widzów
Andrzej Kozłowski: Jednoczesny refarming i zmiana standardu nadawania to dobra wiadomość dla widzów
Inga Songin (Danone): trudno sobie wyobrazić świat bez plastiku, nie stworzyliśmy jeszcze skutecznej alternatywy
Inga Songin (Danone): trudno sobie wyobrazić świat bez plastiku, nie stworzyliśmy jeszcze skutecznej alternatywy
Kelly Luegenbiehl (Netflix): Polska jest centrum naszych nadziei w Europie Środkowo-Wschodniej
Kazimierz Gródek: Bawi mnie nadmierna egzaltacja mediami
Kazimierz Gródek: Bawi mnie nadmierna egzaltacja mediami
Bijan Khezri, szef Marquard Media: Model biznesowy skoncentrowany na druku jest skończony
Prezes Platige Image: „Przy „Wiedźminie” pracują u nas sami pasjonaci
Prezes Platige Image: „Przy „Wiedźminie” pracują u nas sami pasjonaci
Beerend Jan Kepinski, szef Jake Vision: Tradycyjna telewizja nie umiera
Beerend Jan Kepinski, szef Jake Vision: Tradycyjna telewizja nie umiera
Szefowa Effie Worldwide: polskie Effie jednym z najmocniejszych na świecie
Media prowokują odbiorców do hejtu, choć pozornie z nim walczą [wywiad]
Media prowokują odbiorców do hejtu, choć pozornie z nim walczą [wywiad]
Rinke Rooyens: Bawi mnie szumne prognozowanie, że internet zabija telewizję. Przecież to nieprawda
Rinke Rooyens: Bawi mnie szumne prognozowanie, że internet zabija telewizję. Przecież to nieprawda
Krzysztof Czabański: jeżeli ktoś będzie chciał weryfikować dziennikarzy, będę kłaść się Rejtanem
Joanna Pawlak: Blokada cookies w przeglądarkach groźniejsza od adblocków
Joanna Pawlak: Blokada cookies w przeglądarkach groźniejsza od adblocków
Rafał Wolnomiejski: reklama internetowa wprowadziła nowe narzędzia i podejście, które za moment zaadaptuje klasyczny świat mediów
Rafał Wolnomiejski: reklama internetowa wprowadziła nowe narzędzia i podejście, które za moment zaadaptuje klasyczny świat mediów
Natalia Hatalska: Internet ma pomóc nam wypełnić pustkę
Natalia Hatalska: Internet ma pomóc nam wypełnić pustkę
Kuba Wątły: moje zwolnienie z Superstacji to decyzja polityczna
Większość marek mogłaby zniknąć z rynku, bo łatwo je zastąpić innymi
Większość marek mogłaby zniknąć z rynku, bo łatwo je zastąpić innymi
Martyna Kaczmarek: Ben&Jerry's nie zrezygnuje ze wspierania LGBT+, bo ludziom się to nie podoba
Martyna Kaczmarek: Ben&Jerry's nie zrezygnuje ze wspierania LGBT+, bo ludziom się to nie podoba
Jacek Olechowski: kluczowe jest, by IAA Polska miało realny wpływ na badania, standardy przetargowe czy budowanie prestiżu dyrektora marketingu (wywiad)
Jacek Olechowski: kluczowe jest, by IAA Polska miało realny wpływ na badania, standardy przetargowe czy budowanie prestiżu dyrektora marketingu (wywiad)
Dawid Szczepaniak: potencjał "Ostatniego Twojego Weekendu" czułem od pierwszej sekundy
Dawid Szczepaniak: potencjał "Ostatniego Twojego Weekendu" czułem od pierwszej sekundy
Mikołaj Sadowski: siła „Niezniszczalnej tęczy” tkwi w prostocie i zakorzenieniu w wartościach Ben&Jerry's