PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Polska Izba Handlu: godziny dla seniorów są nietrafione
Wzrosły wpływy i zysk Carrefour Polska w ub.r. 906 sklepów i 13 tys. pracowników
Kaufland potroił zysk w Polsce. Wpływy 7 proc. w górę, 628 mln zł z usług reklamowych
Kaufland w stylu „365 dni” reklamuje produkty roślinne (wideo)
Kaufland w stylu „365 dni” reklamuje produkty roślinne (wideo)
„Święta takie jak lubisz” w reklamach Tesco (wideo)
„Święta takie jak lubisz” w reklamach Tesco (wideo)
Carrefour kończy serię reklam z Napoleonem, stawia na „Act For Food” (wideo)
Carrefour kończy serię reklam z Napoleonem, stawia na „Act For Food” (wideo)
„Act For Food” w kampanii żywności w Carrefour (wideo)
„Act For Food” w kampanii żywności w Carrefour (wideo)
Polomarket promuje się jako „polski sklep” zamiast „mój ulubiony” (wideo)
Edeka w świątecznej reklamie pokazuje samotność starszych ludzi (wideo)
Edeka w świątecznej reklamie pokazuje samotność starszych ludzi (wideo)
„Szalona 5 z plusem” - zakupy gratis i nagrody w promocji Carrefoura (wideo)
„Szalona 5 z plusem” - zakupy gratis i nagrody w promocji Carrefoura (wideo)
Tesco w ślad za Biedronką i Lidlem zaczyna kulinarne promocje tematyczne
Tesco wprowadza do reklam porady i ciekawostki (wideo)
Grupa Muszkieterów otworzy nowe sklepy Intermarché i Bricomarché. Planuje też budowę fabryki mięsa
Tesco rośnie szybko w internecie. Stawia też remont sklepów i planuje nowe kierunki rozwoju
2 tys. nowych pracowników w Tesco, połowa z nich do sprzedaży internetowej
Markety 30 proc. więcej na reklamę. Biedronka i Kaufland mocno w górę