Polacy bardziej wierzą w uczciwość hipermarketów

Ponad jedna trzecia Polaków uważa, że hipermarkety są nieuczciwe wobec swoich klientów – wynika z badania PBS DGA. Cztery lata temu takiego zdania było prawie dwa razy więcej osób.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

O nieuczciwości hiper- i supermarketów wobec swoich klientów jest przekonanych 8 proc. Polaków, natomiast kolejne 30 proc. skłania się ku takiej tezie. Tymczasem w 2006 roku takiego zdania było 60 proc. badanych. Z drugiej strony tylko 4 proc. respondentów zdecydowanie wierzy w uczciwość hipermarketów wobec klientów, za to kolejne 34 proc. ankietowanych raczej popiera taką tezę.

grafika

Z kolei w uczciwość sklepów wielkopowierzchniowych wobec swoich pracowników wierzy jedynie 14 proc. Polaków, co i tak oznacza wzrost o 5 proc. w porównaniu z 2006 rokiem. Przeciwnego zdania – zdecydowanie albo raczej – jest 47 proc. osób, czyli 18 proc. mniej niż cztery lata temu.

grafika

Badanie opinii Polaków na temat uczciwości hiper- i supermarketów wobec klientów i pracowników zostało przeprowadzone przez PBS DGA we współpracy z On Board PR Ecco Network. Ankiety w dniach 14-16 maja bieżącego roku objęły reprezentatywną, losową grupę 1055 osób w wieku 15 lat i więcej.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"