Hybrid

Wieloczynnikowe DCO (Dynamic Creative Optimization) jako sposób marki Lipton Ice Tea na wzmocnienie zaangażowania i zachęcenie do udziału w promocji. Case Study

Wieloczynnikowe DCO (Dynamic Creative Optimization) jako sposób marki Lipton Ice Tea na wzmocnienie zaangażowania i zachęcenie do udziału w promocji. Case Study

Innowacyjne Wykorzystanie Sztucznej Inteligencji i Targetowania Kontekstowego w Kampanii Reklamowej Fisher-Price na witrynach Burda Media Polska

Brand Lift: jak mierzyć i zwiększać skuteczność kampanii? (case study - Durex i Strepsils)

Brand Lift: jak mierzyć i zwiększać skuteczność kampanii? (case study - Durex i Strepsils)

Jak skutecznie wykorzystać Brand Lift do poprawy wyników kampanii reklamowych. Case study - L'Oréal - Garnier Płyn Micelarny 3w1 do skóry wrażliwej

Jak skutecznie wykorzystać Brand Lift do poprawy wyników kampanii reklamowych. Case study - L'Oréal - Garnier Płyn Micelarny 3w1 do skóry wrażliwej

Potencjał sztucznej inteligencji (AI) w branży reklamowej (NIVEA Case)

Potencjał sztucznej inteligencji (AI) w branży reklamowej (NIVEA Case)

Czy znasz już moc geomarketingu? Oto sposób na stworzenie kampanii, która przyciągnie klientów

Czy znasz już moc geomarketingu? Oto sposób na stworzenie kampanii, która przyciągnie klientów

Hybrid - nowy zegarek Kruger&Matz za 299 zł (wideo)

Hybrid - nowy zegarek Kruger&Matz za 299 zł (wideo)

Hyundai Vision T - koncepcyjny SUV Plug-in Hybrid (wideo)

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL