180hb + Jung v. Matt, Cheil i DDB nagrodzone na Eurobest

Kampanie „Rak’n’Roll Records” (przygotowana przez 180 heartbeats + Jung v. Matt), „Bardzo dobre maniery” (Cheil Poland) i „Chalkboard Menu” (DDB Warszawa) otrzymały nagrody w zakończonej w piątek 26. edycji festiwalu Eurobest.

jj
jj
Udostępnij artykuł:
180hb + Jung v. Matt, Cheil i DDB nagrodzone na Eurobest

180 heartbeats + Jung v. Matt zdobyła srebro w kategorii „Best use or integration of music” za projekt charytatywnej wytwórni muzycznej Rak’n’Roll Records przygotowany dla Fundacji Rak’n’Roll. Przypomnijmy, że za tę kampanię zdobyła w br. m.in. Grand Prix w kategorii komunikacji zintegrowanej na festiwalu Golden Drum (przeczytaj więcej i obejrzyj opis akcji).

grafika

 

Polski oddział Cheil Worldwide nagrodzono brązem w kategorii „Best use of ambient media: small scale” za kampanię „Bardzo dobre maniery” przygotowaną dla PCK. Akcja zachęcała, żeby układając odpowiednio sztućce po zjedzeniu posiłku w restauracji, dawać znać obsłudze, by doliczyła do rachunku 5 zł, które zostaną przekazane na wsparcie dzieci niejadających ciepłych posiłków (zobacz szczegóły kampanii).

grafika

 

DDB Warszawa również zdobyła brąz w kategorii Outdoor za kampanię „Chalkboard Menu” reklamującą McDonald’s. Reklamy te trafiły w br. na shortlisty konkursów Golden Drum i Cannes Lions (więcej na ten temat).

grafika

Konkurs Eurobest odbywa się nieprzerwanie od 1988 roku. W br. uroczysty finał imprezy odbył się w Lizbonie, a towarzyszył mu trzydniowy cykl seminariów, warsztatów oraz spotkań networkingowych. Wśród jurorów tegorocznej edycji znaleźli się Katarzyna Przewuska (Havas), oceniająca prace w kategorii PR, oraz Mariusz Pitura ( JWT), oceniający prace w kategorii „Outdoor i Radio”.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem