180heartbeats z Jung von Matt: udziały mniejszościowe, współpraca i rebranding

Niemiecka agencja reklamowa Jung von Matt kupiła mniejszościowe udziały w polskiej agencji kreatywnej 180heartbeats. Firmy zamierzają blisko ze sobą współpracować.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W związku z przejęciem przez Jung von Matt udziałów w 180heartbeats na początku kwietnia ta druga agencja zmieni nazwę na 180heartbeats + Jung von Matt. Przedstawiciele firm nie chcą ujawnić, jaką konkretnie część udziałów 180heartbeats kupiła Jung von Matt ani ile za to zapłaciła.

180heartbeats + Jung von Matt zachowa jednak pełną autonomiczność, ponieważ wspólnie z Jung von Matt będzie realizować przede wszystkim projekty międzynarodowe. Pierwszym wspólnym klientem agencji jest firma hostingowa 1&1. Ponadto agencje będą razem prowadzić szkolenia i wymianę pracowników. - Jesteśmy niezależną agencją kreatywną i taką pozostaniemy, zarówno w warstwie duchowej jak i materialnej - zastrzega Marcin Gaworski, dyrektor zarządzający 180heartbeats + Jung von Matt.

Polska to piąty rynek zagraniczny, na którym będzie obecna Jung von Matt. - Żadna z najbardziej znanych agencji niezależnych nie miała do tej pory swojego przedstawicielstwa w Polsce - podkreśla Mikołaj Sadowski, dyrektor kreatywny 180heartbeats + Jung von Matt.

grafika

Jung von Matt przez ostatnich pięć lat była wybierana najlepszą agencją reklamową w Niemczech. Ponadto na festiwalu w Cannes w 2010 roku zdobyła tytuł najlepszej niezależnej agencji kreatywnej świata, a w 2011 roku - najlepszej mediowej agencji świata. Firma zatrudnia obecnie ponad tysiąc osób, a jej główni klienci to Nike+, Google, Mercedes Benz, Sixt, Vodafone, RWE, Deutsche Bahn i DHL. Przypomnijmy, że chief creative officer agencji Armin Jochum jest przewodniczącym jury tegorocznego Polskiego Konkursu Reklamy KTR (więcej na ten temat). Natomiast w agencji 180heartbeats pracują obecnie 52 osoby, a jej głównymi klientami są Hellmann's, ING, ING Życie, Opel, LOT, Google, Electronic Arts, UNICEF, 1&1, Lion i SAP.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową