2 mln widzów „Magazynu Ekspresu Reporterów”. TVP2 liderem rynku

W minionym sezonie „Magazyn Ekspresu Reporterów” oglądało średnio 2,01 mln widzów. TVP2 w czasie emisji programu była liderem rynku telewizyjnego w 4+, ale w 16-49 stacja zajęła miejsce trzecie. Wpływy z reklam wyniosły 15,77 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
2 mln widzów „Magazynu Ekspresu Reporterów”. TVP2 liderem rynku

Średnia widownia „Magazynu Ekspresu Reporterów” w okresie od 30 sierpnia 2015 roku do 9 czerwca 2017 roku wyniosła 2,01 mln osób. Przełożyło się to na 15,84 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,05 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Program na antenie TVP2 pokazywany był we wtorki o godz. 21.50.

Największą widownię zgromadziło wydanie magazynu z 13 grudnia ub.r. Przyciągnęło ono przed telewizory 2,64 mln osób.

grafika

Dwójka w czasie emisji reporterskiego magazynu była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajął Polsat (10,29 proc.). Trzeci był TVN (9,97 proc.), a czwarta - TVP1 (5,74 proc.).

Również wśród widzów w grupie 16-59 lat Dwójka była liderem, a w grupie komercyjnej 16-49 stacja zajęła miejsce trzecie.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wyniki-ogladalnosci-m-jak-milosc-hit-tvp2 ##

grafika

Wpływy reklamowe TVP2 wokół premierowych odcinków magazynu wyniosły 15,77 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

W programie „Magazyn Ekspresu Reporterów” prezentowane są reportaże interwencyjne. Jego gospodarzem jest Michał Olszański.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu