300.codes wdraża chatbot AI dla Swiss Krono

Software house 300.codes, będący częścią Kerris Group, wykorzystuje narzędzia sztucznej inteligencji do usprawnienia produktów cyfrowych Swiss Krono. Głównym celem współpracy jest personalizacja doświadczeń klientów za pomocą AI, a kluczowym elementem tego procesu jest Chatbase.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
300.codes wdraża chatbot AI dla Swiss Krono

Chatbase to personalizowany chatbot AI oparty na technologii ChatGPT, wdrożony na stronie internetowej Swiss Krono. Jego celem jest wsparcie procesów obsługi klienta online, angażowanie odwiedzających stronę marki oraz generowanie leadów. Po udanym pilotażu i optymalizacji, użycie chatbot AI jest obecnie rozszerzane na inne strony produktowe Swiss Krono. 

Wdrożenie Chatbase ma umożliwić firmie lepsze zrozumienie potrzeb i preferencji klientów, co pozwala dostosować produkty i usługi do oczekiwań rynku.

- Partnerstwo 300.codes i Swiss Krono pokazuje, jak technologia AI może przyczynić się do rozwoju i innowacji w różnych branżach. Sam Chatbase jest przykładem, jak sztuczna inteligencja może rewolucjonizować tradycyjne podejście do obsługi klienta, otwierając nowe możliwości dla rozwoju biznesu. Dostrzegam ogromny potencjał AI w optymalizacji procesów, zwiększeniu konkurencyjności, podnoszeniu satysfakcji klientów i budowaniu pozytywnego wizerunku marki – podkreśla Aleksander Kożuchowski-Przybyszewski, head of digital products / partner w 300.codes.
 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day