38Content Communication kontynuuje działania dla UNICEF Polska

Agencja 38Content Communication ponownie wspiera kampanię „UNICEF dla Biznesu”. W ramach pierwszej odsłony UNICEF Polska wspólnie z przedstawicielami biznesu odpowiedział na pytanie, w jaki sposób działać efektywnie i skutecznie. Tegoroczna edycja została skierowana do środowiska marketerów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
38Content Communication kontynuuje działania dla UNICEF Polska

Kampania „UNICEF dla Biznesu” przełamuje stereotypowe podejście do postrzegania współpracy organizacji NGO z biznesem. W ramach ubiegłorocznych działań odbyły się warsztaty z przedstawicielami kilkunastu firm, których efektem był przewodnik „NGO i Biznes. Partnerstwo czy jednostronna korzyść?”.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jan-bratkowski-unicef-polska-rzecznik-prasowy ##

„UNICEF dla Biznesu”

Inspiracją dla drugiej odsłony kampanii była zmieniająca się rzeczywistość, w jakiej funkcjonuje biznes i organizacje NGO, w kontekście obowiązku raportowania pozafinansowego. „UNICEF dla Biznesu” odpowiada na wyzwania, przed którymi stają marketerzy odpowiedzialni w wielu firmach za realizację celów CSR/ESG.

W ramach tegorocznych działań wspólnie z Shortlist Consulting została stworzona kampania skierowana do środowiska marketerów. UNICEF Polska objął patronatem konkurs CMO Awards i kategorię Purpose Ambassador, a także przeprowadził badanie oraz spotkanie branżowe, w którym wzięło udział kilkudziesięciu marketerów z największych firm – zarówno polskich, jak i międzynarodowych.

– Zależy nam na dialogu z osobami, które odpowiadają za kwestie związane z obszarami CSR i ESG. W wielu firmach te zadania są podejmowane przez Działy Marketingu. Dlatego zaprosiliśmy ich do dyskusji o wyzwaniach, z którymi się mierzą, a w rozwiązaniu których my, jako przedstawiciele świata NGO, możemy im pomóc. Organizacje takie jak UNICEF mają wiedzę i doświadczenie w kwestiach ESG i mogą pomóc firmom w identyfikacji i realizacji działań, które mają pozytywny wpływ na środowisko, społeczeństwo i zarządzanie firmą – podkreśla Paweł Barski, dyrektor marketingu i komunikacji UNICEF Polska.

Do zadań agencji 38Content Communication należy wsparcie działań media relations, koordynacja działań eventowych oraz procesu badawczego, jak również wspieranie działań z zakresu PR korporacyjnego podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe