Adam Woronowicz głosem kampanii Jula

Sieć sklepów z wyposażeniem domu Jula rozpoczyna kampanię wizerunkową „Rodzina majsterkowiczów”. W polskiej wersji filmu usłyszymy głos znanego polskiego aktora Adam Woronowicza. Produkcja jest efektem prac zespołu kreatywnego Jula Creative Studio.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Adam Woronowicz głosem kampanii Jula

Kampania wizerunkowa po raz pierwszy obejmie również rynek polski. Film stanowi kontynuację koncepcji komunikacyjnej „Teraz nic Cię nie powstrzyma”, wcześniej obecnej na rynkach skandynawskich. Bohaterami historii jest rodzina majsterkowiczów, którą poznajemy w trakcie zakupów multimarkecie Jula.

Woronowicz głosem Juli

Charakterystycznym i zabawnym elementem jest komentarz niemowlęcia, któremu głosu w polskiej wersji językowej użycza znany aktor Adam Woronowicz, nadając przekazowi wyjątkowy charakter.

– Podczas prac nad briefem poświęconym naszej komunikacji dla multimarketów Jula na 2025 rok, skupiliśmy się przede wszystkim na trzech aspektach: budowanie pozytywnych skojarzeń względem marki, utrwaleniu naszej pozycji jako sieci multimarketów sprzedającej wysokiej jakości produkty w dobrych cenach i wypromowaniu oferty produktów do domu, ogrodu i wypoczynku – opowiada Silje Ekeberg-Falk, global marketing manager sieci Jula. 

Tegoroczna kampania została po raz pierwszy w całości samodzielne opracowana przez Jula. Pomysłodawcą koncepcji jest wewnętrzny zespół kreatywny Jula Creative Studio, który we współpracy z firmą FLX zajął się kompleksową produkcją materiałów.  

Członków "Rodziny majsterkowiczów" z nowej kampanii wizerunkowej Jula poznamy już 27 lutego w reklamach telewizyjnych, a także w kampanii online.

W Polsce za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Mindshare.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"