Agencja Double Brand autorem nowego wizerunku Biura Plus

Biuro Plus, ogólnopolska firma dostarczająca rozwiązania w zakresiefunkcjonowania biura, wybrała agencję Double Brand i powierzyła jejodświeżenie swojego wizerunku.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Do zadań Double Brand należało stworzenie nowego logotypu orazopracowanie key visuala (głównego motywu graficznego) dlamateriałów promocyjnych z ofertą Biura Plus (m.in. katalogproduktowy, strona www) oraz firmowych (wizytówki, koperty,listownik).

Biuro Plus wybierało nowy znak graficzny z ponad 100 propozycjiprzedstawionych przez różne agencje.

W nowym logotypie zachowana została podstawowa kolorystyka BiuraPlus (granat i czerwień) utożsamiana od lat z tą firmą. Projektygraficzne, które powstały na bazie nowego key visuala porządkująkomunikację Biura Plus. Wprowadzono między innymi kolorydefiniujące poszczególne grupy produktów oraz ikony informacyjneułatwiające poruszanie się po ofercie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe