Agencja Starship zajmie się programem muzycznym Jägermeister

Agencja Starship została wybrana przez CEDC International do obsługi marki Jägermeister. W wyniku wygranego przetargu agencja odpowiadać będzie za kompleksowe działania muzyczne - od strategii, przez kreację, po produkcję wydarzeń.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Agencja Starship zajmie się programem muzycznym Jägermeister
fot. mat. prasowy

Firma CEDC International, w portfolio której znajduje się marka Jägermeister, zdecydowała się rozpocząć współpracę z agencją Starship. Decyzja została podjęta po zakończeniu przetargu.

- Jägermeister to idealny klient dla naszej agencji - od lat świadomie i konsekwentnie opiera swoje działania marketingowe o świat muzyki. Bardzo się cieszymy, że będziemy mogli wspierać markę w tym obszarze wykorzystując nasze kilkunastoletnie doświadczenie w branży - przekazał mediom Zbigniew Niedziałek, współwłaściciel Starship.

Współpraca z agencją Starship

W ramach współpracy Starship będzie odpowiadać za kompleksową obsługę programu muzycznego oraz strategię muzyczną marki, obejmującą relacje z teamem DJskim “Łowcy”, bieżące eventy, program muzyczny na festiwalach, działania w klubach muzycznych, strategie komunikacyjne, współpracę z działami eventów i social mediowym po stronie CEDC i Jägermeister.  Planowane są również niestandardowe projekty, takie jak dedykowane eventy i działania digitalowe, mające na celu dalsze wzmocnienie wizerunku marki.

- Współpraca z marką Jägermeister to dla nas ogromne wyróżnienie i jednocześnie inspirujące wyzwanie. Możliwość dalszego rozwijania programu muzycznego, który od 15 lat tworzy wyjątkową historię, traktujemy jako zaszczyt. Z entuzjazmem czekamy na pierwsze efekty naszych wspólnych działań w sezonie letnim, w tym mocne lineupy festiwalowe Strefy Jelenia - dodał Piotr Gąssowski ze Starship.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową