Naspers przejął 90 proc. udziałów w Agito.pl w 2012 r. za kwotę 17,7 mln euro. Do południowoafrykańskiego koncernu należy także marka eMAG prowadząca internetowe platformy zakupowe w Rumunii, Bułgarii i na Węgrzech.
Teraz zapadła decyzja o zmianie nazwy Agito.pl na eMAG.pl, choć w wystroju i funkcjonowaniu sklepu zaszły jedynie kosmetyczne zmiany. Nadal są tam oferowane towary z kilkunastu kategorii, m.in. sprzęt elektroniczny, AGD, artykuły motoryzacyjne oraz kosmetyczne.
Rebranding sklepu wspiera akcja promocyjna, w ramach której użytkownicy otrzymują darmową dostawę zakupionych produktów, są zwolnieni z opłat przy zwrotach, a część oferty jest objęta rabatami.
Iulian Stanciu, CEO eMAG informując o zmianie Agito.pl w eMAG.pl w rumuńskich mediach przyznał, że wejście na nasz rynek nowej marki opóźniło się ze względu na długi i kosztowny proces przejmowania domeny emag.pl, która poprzednio należała do Centrum Naukowo-Przemysłowego EMAG - jednego z państwowych instytutów badawczych.
W ub.r. obroty eMAG osiągnęły kwotę 438 mln euro i były wyższe o 56 proc. rok do roku. Z kolei Agito.pl według ostatnich dostępnych danych w 2014 r. zanotowało sprzedaż na poziomie 80 mln euro.










