Agito.pl zmieniło się w eMAG.pl, w promocji darmowa dostawa i rabaty

Internetowy sklep Agito.pl zmienił nazwę na eMAG.pl. To efekt przejęcia platformy przez koncern Naspers, do którego należy także rumuńska marka eMAG.pl. Zmianie nazwy serwisu towarzyszy akcja promocyjna obejmująca darmowe dostawy towarów, darmowe zwroty oraz rabat przy zakupie niektórych produktów.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Agito.pl zmieniło się w eMAG.pl, w promocji darmowa dostawa i rabaty

Naspers przejął 90 proc. udziałów w Agito.pl w 2012 r. za kwotę 17,7 mln euro. Do południowoafrykańskiego koncernu należy także marka eMAG prowadząca internetowe platformy zakupowe w Rumunii, Bułgarii i na Węgrzech.

Teraz zapadła decyzja o zmianie nazwy Agito.pl na eMAG.pl, choć w wystroju i funkcjonowaniu sklepu zaszły jedynie kosmetyczne zmiany. Nadal są tam oferowane towary z kilkunastu kategorii, m.in. sprzęt elektroniczny, AGD, artykuły motoryzacyjne oraz kosmetyczne.

Rebranding sklepu wspiera akcja promocyjna, w ramach której użytkownicy otrzymują darmową dostawę zakupionych produktów, są zwolnieni z opłat przy zwrotach, a część oferty jest objęta rabatami.

grafika

Iulian Stanciu, CEO eMAG informując o zmianie Agito.pl w eMAG.pl w rumuńskich mediach przyznał, że wejście na nasz rynek nowej marki opóźniło się ze względu na długi i kosztowny proces przejmowania domeny emag.pl, która poprzednio należała do Centrum Naukowo-Przemysłowego EMAG - jednego z państwowych instytutów badawczych.

W ub.r. obroty eMAG osiągnęły kwotę 438 mln euro i były wyższe o 56 proc. rok do roku. Z kolei Agito.pl według ostatnich dostępnych danych w 2014 r. zanotowało sprzedaż na poziomie 80 mln euro.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały