Agora nie spodziewa się wzrostu rynku reklamowego w 2010 r.

Agora nie spodziewa się znaczącego wzrostu rynku reklamowego w 2010 roku, wynika z wypowiedzi prezesa Piotra Niemczyckiego i raportu spółki.

masz-ISB
masz-ISB
Udostępnij artykuł:

"Nie widzimy istotnej poprawy rynku reklamowego w 2010 roku" - powiedział Niemczycki zastrzegając, że w obecnej sytuacji prognozowanie sytuacji na rynku reklamowym jest bardzo trudne.

Wcześniej, w informacji prasowej, Agora zaznaczyła, że "kondycja rynku reklamy w 2010 r. zależy w istotnej mierze od stanu polskiej gospodarki, w szczególności poziomu inwestycji przedsiębiorstw, skali napływu środków z Unii Europejskiej oraz poziomu konsumpcji indywidualnej".

"Opierając się m.in. na wartości tych wskaźników w 2009 r., nie dostrzegamy elementów uzasadniających istotną poprawę na rynku reklamy w 2010 r." - czytamy dalej w raporcie Agory.

Spółka podała także, że według jej szacunków, wartość polskiego rynku reklamowego w 2009 r. spadła o 13% do 7,1 mld zł.

masz-ISB
Autor artykułu:
masz-ISB
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe