Arkadiusz Ruciński chief digital officerem w CCC

Arkadiusz Ruciński pokieruje w CCC dalszym rozwojem połączonych obszarów: sprzedaży cyfrowej oraz technologii. Objął funkcję chief digital officera.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Arkadiusz Ruciński chief digital officerem w CCC
Arkadiusz Ruciński

Arkadiusz Ruciński od stycznia 2022 pełnił w CCC funkcję dyrektora zarządzającego ds. sprzedaży cyfrowej, odpowiadając za sprzedaż cyfrową w kanale CCC i HalfPrice oraz nadzór biznesowy nad DeeZee.

- Jestem przekonany, że ogromne doświadczenie Arka w e-commerce, technologii oraz ogólnie w handlu detalicznym to gwarancja sukcesu w nowej roli. Mamy za sobą bardzo dobrą, już prawie roczną współpracę. Przed nami szansa na jeszcze mocniejszy duet biznesu i technologii, a przez to na budowanie siły CCC i siły naszych relacji z klientami – mówi Karol Półtorak, wiceprezes zarządu Grupy CCC ds. rozwoju i strategii.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ccc-zarzad-adam-marciniak-odchodzi ##

Arkadiusz Ruciński z doświadczeniem w LPP

Arkadiusz Ruciński zdobywał swoje bogate doświadczenie zawodowe m.in. w Grupie LPP, gdzie w latach 2016-2021 jako dyrektor ds. e-commerce (a następnie Dyrektor ds. Omnichannel)  zarządzał zespołem ponad 300 osób, rozwijając strategię dla sklepów internetowych wszystkich marek tej spółki. Wcześniej przez 5 lat jako dyrektor IT w LPP odpowiadał za kluczowe projekty technologiczne w obszarach analityki danych oraz rozwiązań cyfrowych dla sieci sprzedaży, jak i e-commerce.  

Jest absolwentem studiów inżynierskich Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi na kierunku informatyka, specjalizacja systemy eksperckie i bazy danych.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jakub-jasinski-e-commerce-director-ccc-odchodzi ##

- Sprawne łączenie nowych technologii i biznesu decyduje o przewadze konkurencyjnej w branży retail, stąd traktuję nową rolę w Grupie CCC jako duże wyróżnienie i wyzwanie. Wdrażane innowacyjne rozwiązania cyfrowe stawiają nas już dziś w gronie liderów w branży, ale nadal mamy wiele ekscytujących wyzwań przed sobą. Cieszę się, że wspólnie z zespołem Grupy CCC będę mógł wspierać swoją wiedzą i kompetencjami ten obszar - podsumowuje Arkadiusz Ruciński, chief digital officer w Grupie CCC.

W zeszłym kwartale finansowym, od maja do lipca br., Grupa CCC ze sprzedaży internetowej osiągnęła 49,5 proc. przychodów, o 3,7 pkt proc. więcej niż przed rokiem. Firma przez ponad rok otworzyła 76 sklepów stacjonarnych HalfPrice, natomiast po wycofaniu się z Rosji liczba placówek handlowych CCC zmalała o 36.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami