Asseco Poland wdroży system informatyczny w spółce z grupy Tauron za 7 mln zł

Asseco Poland i Południowy Koncern Węglowy z Grupy Tauron zawarły umowę na dostawę, wdrożenie oraz obsługę systemu informatycznego, wspomagającego procesy związane ze sprzedażą węgla, poinformowało Asseco w komunikacie. Wartość umowy wynosi ponad 7 mln zł brutto.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

"System zostanie wdrożony w oparciu o pakiet oprogramowania SAP ERP oraz platformę technologiczną SAP NetWeaver. Ze względu na wymagania dotyczące infrastruktury teleinformatycznej obowiązujące w Południowym Koncernie Węglowym architektura rozwiązania będzie spełniała standardy SOA. Jest to kluczowe z uwagi na szeroki zakres funkcjonalny projektu, jak i konieczność integracji całego rozwiązania z systemami dziedzinowymi Południowego Koncernu Węglowego" - czytamy w komunikacie.

W zakres projektu wchodzi wdrożenie funkcjonalności niezbędnych do sprawnego działania procesów związanych ze sprzedażą węgla, także tych przebiegających w obszarze gospodarki materiałowej, finansów, produkcji oraz jakości i planowania. Ponadto umowa obejmuje integrację rozwiązania z systemami dziedzinowymi Południowego Koncernu Węglowego oraz budowę portalu internetowego, który posłuży do sprzedaży węgla kontrahentom.

Uruchomienie systemu nastąpi w ciągu 10 miesięcy od rozpoczęcia prac wdrożeniowych. Kontrakt przewiduje także obsługę administracyjną i usługi serwisowe, które będą świadczone przez Asseco Poland przez kolejne 12 miesięcy po uruchomieniu rozwiązania.

Asseco Poland miało 95,49 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2010 roku wobec 75,05 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 690,61 mln zł wobec 710,02 mln zł rok wcześniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały