ATM Grupa planuje budowę studia i dalsze akwizycje

W I kwartale br. przychody producenta telewizyjnego ATM Grupywzrosły w porównaniu do analogicznego okresu ub.r., ale mniejszybył zysk netto. Spółka zamierza w tym roku zainwestować m.in. wbudowę nowego studia.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Przychody ATM Grupy wyniosły w I kw. 2009 roku 27,8 mln zł ibyły o 18,5 proc. wyższe niż w I kw. 2008 roku. Wzrosła równieżEBITDA spółki - o ponad 13 proc. do 7 mln zł. Spadł natomiast zysknetto spółki. W pierwszych trzech miesiącach br. wynosił on 3,5 mlnzł, czyli o 19 proc. mniej niż rok temu.

Spółka nie boi się konsekwencji kryzysu gospodarczego,podkreślając, że jest przygotowana do realizacji zróżnicowanychprogramów telewizyjnych, w tym zarówno tych nisko, jak iwysokobudżetowych.

W 2009 roku ATM Grupa zamierza kontynuować dotychczasowąstrategię, przede wszystkim dalszą konsolidację rynku, a takżeinwestycje w infrastrukturę techniczną, nie tylko w celuzwiększenia własnych zdolności produkcyjnych, ale równieżświadczenia usług okołoprodukcyjnych dla innych producentów.Jeszcze w tym roku planowane jest rozpoczęcie budowy studiatelewizyjnego w Warszawie. ATM Grupa rozważa również budowęmiasteczka filmowego w Bielanach Wrocławskich i rozpoczęciewspółpracy w ramach międzynarodowych koprodukcji.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję