ATM S.A. zamierza podbić świat systemem mPay

Firma ATM S.A. upowszechnia nowe rozwiązania teleinformatyczne i reklamowe.

Robert Patoleta
Robert Patoleta
Udostępnij artykuł:

Swoją misję ATM S.A. określa jako „budowanie wartości firmy poprzez innowacyjne przedsięwzięcia  teleinformatyczne  kreujące nowe rynki w Polsce i na świecie”. Idąc za tą myślą, zamierza wypromować mPay. Jest to system płatności mobilnych, czyli regulowanie opłat za pomocą telefonów komórkowych. W tej chwili przeprowadzane są testy techniczne systemu wraz z jednym z operatorów mobilnych. Do tej pory wykonano tzw. styki telekomunikacyjne i system centralny oraz przygotowano infrastrukturę usługową.

W związku z tym, że już teraz mPay cieszy się dużym zainteresowaniem ze strony instytucji finansowych i firm prowadzących serwisy internetowe, ATM wiąże z nim duże nadzieje. -   Chcemy rozpowszechnić mPay nie tylko w Polsce, ale również na świecie. Zarząd byłby bardzo zadowolony, gdyby to się udało – mówi prezes ATM S.A. Roman Szwed.

Firma liczy na szybki rozwój UMTS. To technologia szerokopasmowa służąca, poza transmisją głosu, głównie do transmisji danych. ATM dysonując szeregiem produktów w tym zakresie uważa, że mocno zwiększy swoje szanse na wzrost sprzedaży do operatorów mobilnych.

Firma zamierza rozwijać się jako dostawca rozwiązań technologicznych. W tym celu współpracuje nad projektem telewizji interaktywnej iTVP. Wykorzystuje przy tym technologię Microsoftu.

Zamierza również wykorzystywać istniejący już kontent. Pierwszym krokiem w tym kierunku jest list intencyjny podpisany wraz z Monolith Films Sp.z o.o., dystrybutorem i producentem filmowym. W liście przedstawiony został zamiar powołania spółki kapitałowej zajmującej się wprowadzaniem na rynek usług cyfrowej dystrybucji filmów. Monolith udostępni bazę swoich produkcji filmowych, zaś ATM zapewni bezpieczny dostęp do treści operatorom telekomunikacyjnym oraz wszystkim użytkownikom szerokopasmowego internetu.

Podczas konferencji prasowej został zaprezentowany nowy produkt ATM z zakresu Indoor TV.  Jest to nośnik treści reklamowych, informacyjnych i rozrywkowych (POS TV – Point of Sales TV) w formie ekranu instalowanego w miejscach sprzedaży o dużym przepływie klientów. Obecnie budowana jest sieć ekranów zarządzana centralnie – „zza biurka” - na zasadzie uploadu i sterowana online.

Produkt adresowany jest do sieci handlowych, właścicieli marek, agencji marketingowych i domów mediowych. W tej chwili funkcjonuje w sieci marketów „Żabka” (sterowany poprzez sieć komórkową) oraz biurach podróży Neckerman (sterowany poprzez łącza stałe). ATM podkreśla, że POS TV nie zawiera inwestycji początkowej i opiera się na prostym systemie rozliczeniowym.

Robert Patoleta
Autor artykułu:
Robert Patoleta
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych