Axe razem z PIA na miejscu zbrodni

Polonia Indoor Advertising (PIA) przygotowała najnowszą kampanięindoorową marki Axe (Unilever Polska).

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii, która startuje 14 lutego i potrwa do 15 marcajest zachęcenie do sięgnięcia po dezodorant AXE VICE. Jejodbiorcami jest core target marki AXE - młodzież miejska w wieku od15 do 24 lat z dużych miast - osoby aktywne i trudno osiągalne zapomocą tradycyjnych mediów, często unikające przekazureklamowego.

Koncepcja reklamy bazuje wokół tematyki podtekstów erotycznychoraz atmosfery miejsca zbrodni. W przekazie reklamowym wykorzystanoplakaty formatu A3 w toaletach. Plakaty reklamowe informują oposzukiwaniu atrakcyjnej dziewczyny, której zarzuca się "bezprawnerewizje osobistych mężczyzn". Na plakacie stylizowanym na listgończy znajduje się zdjęcie "en face" i zdjęcie z profiluatrakcyjnej poszukiwanej dziewczyny, oraz komunikat o popełnionejzbrodni. Dodatkowo wykorzystano informacje o znakach szczególnych -m.in. "zalotnie podkręcone rzęsy" oraz o konieczności zachowaniaostrożności gdyż "pod wpływem AXE VICE dziewczynki stają sięniegrzeczne".

Kreację kampanii przygotowala agencja reklamowa G7, zakup mediów- dom mediowy PHD Poland, dobór lokalizacji i planowanie indooru wramach własnej sieci - Polonia Indoor Advertising.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych