BBC dominuje na brytyjskim rynku medialnym

W Wielkiej Brytanii najpopularniejszym kanałem telewizyjnym jestBBC One, a najpopularniejszą stacją radiową BBC Radio 2.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z przeprowadzonego przez grupę mediów IPA Touchpoints badania natemat zachowań konsumentów i konsumpcji mediów wynika, ze BBCzdominowała medialne nawyki Brytyjczyków - informuje serwis BrandRepublic.

Po BBC Radio 2 drugą i trzecią najpopularniejszą stacją radiowąna Wyspach są Radio 1 i Radio 4. Poza tym 37 procent brytyjskichinternautów przynajmniej raz w tygodniu odwiedza witrynę BBC, cosprawia, że jest ona drugą najpopularniejszą stroną internetową poGoogle.

Z badania IPA TouchPoints wynika też, że 26 procent brytyjskichużytkowników internetu odwiedziło serwis naziemnej telewizji wciągu ostatniego miesiąca, a 21 procent stronę stacji radiowej.

Badanie przynosi też nieco dobrych wieści dla sektorakomercyjnego. 15 procent respondentów stwierdziło, że lubi oglądaćreklamy z udziałem swoich ulubionych gwiazd, a 23 procent badanychw wieku od 15 do 24 lat często rozmawia ze swoimi znajomymi natemat telewizyjnych reklam.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski