Beata Szcześniak business development directorem w grupie OMD

Beata Szcześniak po powrocie z rocznego urlopu macierzyńskiego objęła stanowisko business development directora w grupie domów mediowych OMD. Wcześniej jako managing director stała na czele OMD Macroscope (w tej roli zastąpił ją Robert Plesko).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Beata Szcześniak business development directorem w grupie OMD
Beata Szcześniak

Business development director to nowo utworzone stanowisko w grupie OMD. Beata Szcześniak odpowiedzialna będzie za rozwój i promocje nowych produktów firmy.

Na podjęcie decyzji o powierzeniu Beacie Szcześniak nadzoru nad rozwojem oferty OMD zaważyły jej dotychczasowe sukcesy w zakresie pozyskiwania klientów i zleceń oraz wkład w rozwój narzędzi agencji. W czasie kiedy Szcześniak była managing directorem OMD Macroscope, agencji powierzyli swoje budżety reklamowe m.in. Polpharma i Herbapol, Grupa Żywiec, MkCafe, HP czy Provident. Ponadto zarządzała ona w agencji projektami badawczymi, m.in. tworząc od podstaw ofertę modelowania ekonometrycznego oraz popularyzując ją na rynku jako narzędzie marketingowe pozwalające klientom na optymalizację ROI z reklamy.

Ogółem Beata Szcześniak pracuje w OMD od 12 lat. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Do grupy OMD należą domy mediowe OMD Optimum Media, OMD Macroscope, PHD i Easymedia oraz agencja reklamy niestandardowej Mozaic.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator