Best Image wypromuje markę FEG Eyelash Enhancer

Do grona klientów Best Image PR dołączyła R&D Pharma - wyłączny dystrybutor FEG Eyelash Enhancer.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencja będzie odpowiedzialna za wprowadzenie na rynek marki FEG Eyelash Enhancer.

Do jej zadań - oprócz klasycznych działań Brand PR w prasie i internecie - należą doradztwo strategiczne i komunikacyjne oraz prowadzenie profilu marki na Facebooku.

Po stronie agencji za projekt odpowiedzialna jest Anna Zając.

Umowę zawarto na czas nieokreślony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady