Carlsberg na 761. Jarmarku Św. Dominika w Gdańsku

Marki piw Carlsberg Polska z okazji 761. Jarmarku Św. Dominika w Gdańsku przygotowały szereg atrakcji dla gości odwiedzających miasto. Okocim - Partner Strategiczny Jarmarku, zaprasza do Strefy Beczki Okocimskiej na Wyspie Ołowiance, a marka Somersby organizuje kino plenerowe. Swoje produkty zaoferują również marki Kasztelan, Garage i Grimbergen.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Carlsberg na 761. Jarmarku Św. Dominika w Gdańsku

Jarmark św. Dominika tradycyjnie potrwa ponad 3 tygodnie: od 24 lipca do 15 sierpnia 2021 r. i obejmie powierzchnię ok. 45 tys. m kw. w zabytkowym centrum Gdańska.

Motywem przewodnim tegorocznego Jarmarku są ”kolory życia” obrazujące wielobarwność tego wydarzenia.

Carlsberg na Jarmarku Św. Dominika w Gdańsku

W tegorocznym Jarmarku weźmie udział ponad 650 wystawców. Wśród nich nie zabraknie marek piwnych z grupy Carlsberg Polska. Marka Okocim, która może pochwalić się ponad 175-letnią tradycją, już po raz kolejny jest Partnerem Strategicznym Jarmarku.

Na Wyspie Ołowiance stanie Strefa Beczki Okocimskiej z szeroką ofertą piw Okocim oraz okazją do poszerzenia swojej wiedzy o piwie i zagrania w ”piwne” gry. W tym samym miejscu 30 lipca odbędzie się wieczór filmowy z Somersby, podczas którego będzie można obejrzeć film ”Hiszpański Temperament” i ochłodzić się bezalkoholowym piwem Somersby.

Podczas Jarmarku będzie można również spróbować napojów piwnych marki Garage, a także skorzystać ze strefy Kasztelana.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały