Dominik Rupiński i Smav w kolejnej odsłonie kampanii Cheetos

Ruszyła druga odsłona kampanii marki chrupków Cheetos #FashionChallenge z udziałem digital influencerów - Dominika Rupińskiego i Smava. Działania przygotowały VML Poland, Avanti, Sputnik Studio i Media Direction OMD.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Dominik Rupiński i Smav w kolejnej odsłonie kampanii Cheetos

Projekt "Fashonista" ruszył pod koniec marca tego roku. Aktywacja polega na przygotowaniu prze influencerów ubrań z wykorzystaniem naklejek z promocyjnych paczek Cheetos. W pierwszej odsłonie wystąpili Zuzanna Borucka, Adrianna Skon i Naruciak.

W kolejnej odsłonie projektu dołączają do niego Dominik Rupiński – popularny w aplikacji Musical.ly twórca oraz Smav (Filip Kłoda), autor rozrywkowo-lifestyle’owych treści na YouTube.

W ramach kampanii przygotowano serię 15-sekundowych spotów do telewizji oraz 6-sekundowych do digitalu. Każdy z biorących udział w akcji influencerów promuje jeden gadżet - słuchawki, bluzy, koszulki, ręczniki plażowe i lazy bag (dmuchane sofy). Będzie można je wygrać w wakacyjnym konkursie Cheetos, który trwa do 31 sierpnia.

Aby zdobyć nagrodę, należy wpisać kod z promocyjnej paczki Cheetos oraz odpowiedzieć kreatywnie na pytanie otwarte. Do wygrania w sumie 7,5 tys. nagród.

Za strategię, koncept kreatywny kampanii, scenariusze spotów, współpracę z influencerami odpowiada agencja VML Poland. Obsługą konkursu zajmuje się agencja Avanti. Za realizację spotów odpowiada dom produkcyjny Sputnik Studio, reżyserem jest Paweł Maj. Kampanię w telewizji i digitalu zaplanował dom mediowy Media Direction OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych