Clicklocki i doorstepy w BTL-owej kampanii Kubuś Scool

W punktach sprzedaży prowadzona jest BTL-owa kampania wprowadzającana rynek napój Kubuś Scool. Akcja obejmuje promocje konsumenckie ianimacje sprzedaży.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach BTL-owej kampanii wprowadzanego do sprzedaży napojuKubuś Scool prowadzona jest promocja pod hasłem "Wyhacz swójclicklock". Akcja opiera się na mechanizmie buy&get: za zakup 3produktów tej marki otrzymuje się zawieszkę do butelki, natomiastdo sześciopaków dołączone zostały doorstopy, czyli tabliczki zróżnymi hasłami do naklejenia na drzwi. Ponadto w ramach działańodbywają się animacje sprzedaży, w czasie których rodzice i dziecisą zachęcani do spróbowania napoju i wzięcia udziału w zabawieplastycznej.

Akcja jest prowadzona w wybranych sklepach i sieciach handlowychna terenie całej Polski. Kreację kampanii przygotowała agencja IQMarketing, która również realizuje wszystkie działaniapromocyjne.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day