comScore: Google zyskuje, reszta traci

W kwietniu bieżącego roku amerykańscy internauci wykonali 10,58miliarda wyszukiwań w internetowych wyszukiwarkach.

km
km
Udostępnij artykuł:

W porównaniu z marcem (10,77 miliarda wyszukiwań) oznacza tospadek o 2 procent - informuje serwis Marketing Charts, powołującsię na dane firmy badawczej comScore.

Swój najlepszy w historii wynik z marca poprawiła wyszukiwarkaGoogle, która zwiększyła swoje rynkowe udziały w porównaniu zpoprzednim miesiącem z 59,8 do 61,6 procenta.

Tymczasem wszystkie pozostałe sklasyfikowane przez comScoreczołowe wyszukiwarki zanotowały spadki. Na kolejnych miejscachznalazły się: Yahoo (20,4 procenta udziałów w rynku, spadek o 0,9procenta wobec marca), Microsoft (9,1 procenta, spadek o 0,3procenta), AOL (4,6 procenta, spadek o 0,2 procenta) oraz Ask (4,3procenta, spadek o 0,2 procenta).

Podobna sytuacja miała miejsce pod względem liczby wyszukiwań.tylko Google zanotowało tutaj 1-procentowy wzrost, podczas gdypozostałe traciły. Najwyższy spadek stał się udziałem Ask (o 9procent), a następnie Yahoo i AOL (po 6 procent) oraz Microsoft (o5 procent).

źródło: Marketing charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami