„Dobrze że jesteś” w wizerunkowej kampanii Toshiby (wideo)

Pod hasłem „Toshiba. Dobrze że jesteś.” wystartowała pierwsza na polskim rynku wizerunkowa kampania reklamowa Toshiby. Akcję przygotowały firmy Pakaya, Tandem Taren-To i PanMedia Western.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Celem prowadzonej od 22 października kampanii Toshiby jest przede wszystkim ocieplenie wizerunku tej marki, ale także przybliżenie konsumentom szerokiego portfolio jej produktów - nie tylko laptopów, lecz również telewizorów, kamer i tabletów.

- Chcemy zaprezentować inne, bardziej ludzkie podejście do technologii. Zamiast cech i funkcji pokazujemy emocje, bo przecież to one są najważniejsze w życiu każdego człowieka - opisuje Krzysztof Lis, country manager Toshiba w Polsce. - To użytkownicy, ze swoimi codziennymi przeżyciami, są dla nas najważniejsi. Uzasadniają nasze istnienie jako marki oraz nieustannie inspirują nas do tworzenia coraz lepszych produktów - dodaje.

Wykorzystywany w kampanii spot oparty jest na zbliżeniach twarzy ludzi w różnym wieku, widzianych z perspektywy produktu, z którego korzystają w swoim codziennym życiu. W finałowym ujęciu prezentowanych jest 30 różnych produktów Toshiba.

Kampania reklamowa - zaplanowana na 9 tygodni - obejmuje telewizję, internet, kina, a od połowy listopada - także prasę. Akcję rozpoczęła reklama teaserowa emitowana przez kilka dni w telewizji. Kreację kampanii przygotowała agencja Pakaya, realizacją spotu zajął się dom produkcyjny Tandem Taren-To, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy PanMedia Western.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski