DPG wydała magazyn dla marki Coccodrillo

Agencja custom publishing Direct Publishing Group przygotowałapółrocznik dla firmy CDRL prowadzącej sklepy z odzieżą dziecięcąpod marką Coccodrillo. Pierwszy numer magazynu zatytułowanego"Koko" trafił do klientów sieci w połowie lutego.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W półroczniku znaleźć można porady psychologów, lekarzypediatrów oraz innych specjalistów, przepisy kulinarne, wywiady zeznanymi osobami na temat wychowywania dzieci, a także gry i zabawyedukacyjne. W liczącym 50 stron piśmie drukowane są także sesjezdjęciowe prezentujące ubrania sprzedawane w sklepach. Redaktoremnaczelnym pierwszego wydania "Koko" jest Agata Godlewska.

Magazyn w nakładzie 50 tys. nakładu dodawany jest do zakupówdokonywanych przez klientów sklepów Coccodrillo. - Z czasemrozważać będziemy także zmianę systemu dystrybucji. Chcielibyśmy,by "Koko" było dostępne również w innych miejscach i trafiało doosób, które wcześniej nie miały kontaktu z marką - mówi MieczysławAndersz, dyrektor w CDRL.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe