Edelman dla kampanii "Choice" Coca-Coli

Agencja Edelman rozpoczęła działania public relations w ramach kampanii "Choice" Coca-Coli. Akcja, która przebiega pod hasłem "Nawadniaj się ze smakiem", ma charakter edukacyjny.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

.Działania public relations w ramach kampanii "Choice" Coca-Coli podkreślają, że każdy napój bezalkoholowy ma swój udział w nawadnianiu organizmu człowieka, dlatego odpowiedni poziom nawodnienia organizmu łatwiej jest utrzymać osobom, które piją różne rodzaje płynów w ciągu dnia. Celem akcji pod hasłem "Nawadniaj się ze smakiem" jest popularyzacja pełnej gamy napojów firmy Coca-Cola. Kampania podkreśla różnorodność smaków funkcji, i zawartości kalorii w tych produktach oraz znajdujące na ich opakowaniach informacje o wskazanym dziennym spożyciu ułatwiające opracowanie zbilansowanej diety.

Działania skierowane są zarówno do konsumentów, jak i ekspertów w żywieniu i dietetyce. Kampanię - zaplanowaną do czerwca przyszłego roku - prowadzi agencja Edelman, która została wybrana w przetargu zorganizowanym w październiku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

"Gwiazdorska kuchnia Ani" z trzecim sezonem. Premiera w Wigilię w TVP2

"Gwiazdorska kuchnia Ani" z trzecim sezonem. Premiera w Wigilię w TVP2