Era sponsorem klubu piłkarskiego Wisła Kraków

PTC nie ujawnia warunków finansowych współpracy

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o., operator sieci Era, podjęła decyzję o sponsorowaniu klubu piłkarskiego Wisła Kraków. W ubiegłym sezonie klub zdobył tytuł Mistrza Polski i zajął wysoką pozycję w Pucharze UEFA, pokonując między innymi tak znane zespoły europejskie, jak FC Schalke 04 Gelsenkirchen i AC Parma.

Era, posiadająca wieloletnie doświadczenie w sponsorowaniu wydarzeń sportowych, zdecydowała się na wspieranie klubu ze względu na jego potencjał i szanse sukcesu w kolejnych Mistrzostwach Polski, jak również udział w rozgrywkach Pucharu UEFA i Ligi Mistrzów (Champion's League).

Zaangażowanie finansowe Ery - Strategicznego Sponsora Klubu - będzie zależało od wyników sportowych osiąganych przez drużynę piłkarską. Tak skonstruowana partnerska umowa wyznacza nowatorskie podejście do sponsoringu sportu w Polsce. Od wyników sportowych zależeć też będzie ewentualne przedłużenie umowy na następny sezon.

Wisła Kraków gwarantowała, jak dotychczas, olbrzymie zainteresowanie miłośników piłki nożnej. Polska Telefonia Cyfrowa, która jest liderem rynku telefonii komórkowej w Polsce z liczbą ponad 5,6 miliona abonentów, angażuje się w sponsorowanie popularnych i dynamicznych dyscyplin sportowych. Była, m.in., sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski podczas eliminacji do Mistrzostw Świata. Wykreowała również Windurfing Era Cup - imprezę wpisaną w międzynarodowy kalendarz najważniejszych na świecie zawodów windsurfingowych.

W ramach umowy sponsorskiej piłkarze klubu występować będą w specjalnie zaprojektowanych strojach. Projekty koszulek zawodników Wisły Kraków z logo sieci Era zostały przedstawione do zatwierdzenia przez UEFA.

PTC nie ujawnia warunków finansowych współpracy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style