Fox Kid numerem jeden

Fox Kids - Stacja Telewizyjna Roku 2004 w Polsce

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Fox Kids otrzymała od tygodnika "Media i Marketing Polska" tytuł Stacji Roku 2004.

Jak czytamy w uzasadnieniu doceniony został zdecydowany wzrost m.in. widowni i dystrybucji kanału oraz aktywność marketingowa.

Przypomnijmy, że od początku 2005 r. wprowadzona zostanie w Polsce nowa nazwa kanału - Jetix. Maciej Bral, Managing Director - Poland & CEE, JETIX Europe Ltd powiedział, że Jetix ma mieć "nową, lepszą jakość" pozostając jednak w zgodzie z charakterem i wartościami stacji. Już w kwietniu 2004 r. w ramówce stacji pojawił się blok programowy Jetix, który sukcesywnie poszerza godziny nadawania - w grudniu będzie to już 8 godzin dziennie.

Najważniejszą częścią oferty programowej Fox Kids/Jetix są animowane seriale dla dzieci - największą popularnością w Polsce cieszą się "Odlotowe agentki", wciąż popularne są klasyczne seriale, takie jak "Lucky Luke" czy "Sąsiedzi". W ramówce znaleźć można tak znane tytuły jak "Sonic X", "Teenage Mutant Ninja Turtles", "Power Rangers Ninja Storm" czy "Spiderman".

Fox Kids/Jetix stawia na interakcję z widzami - Maciej Bral zapowiedział zwiększenie liczby konkursów i specjalnych akcji skierowanych bezpośrednio do widzów. Listopadowy konkurs Jetix Mania jest trzecią z tegorocznych edycji. W komunikacji z widzami pomagają strony internetowe Fox Kids/Jetix - w październiku odnotowano ponad 3,7 mln odsłon. Na styczeń 2005 r. planowana jest czwarta edycja Akademii Fox Kids/Jetix, serii edukacyjnych warsztatów skierowanych do dzieci i młodzieży o tematyce filmowej, muzycznej i artystycznej.

Zdaniem Jacka Skrodzkiego, dyrektora działu sprzedaży At Media, mającego w swojej ofercie m. in. Fox Kids/Jetix, stacja ta dzięki swoim dwóm kanałom (Fox Kids i Fox Kids Play) oraz nadawaniu do godz. 24 na głównym z nich zapewnia dotarcie do bardzo szerokiej grupy młodych ludzi: od przedszkolaków, poprzez dzieci, nastolatków, do młodych osób, do 24 roku życia. Widownia dorosła, rodzice i opiekunowie, stanowi również istotną grupę widzów. Dzięki temu pojawiają się nowe kategorie reklamodawców, jak samochody, kosmetyki, żywność czy komórki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek