Frugo w „(nie)winnej” wersji białej

Do sprzedaży trafiło białe Frugo. To piąty wariant kolorystyczno-smakowy napoju.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Białe Frugo ma smak wynikający z połączenia banana, kokosa i ananasa oraz domieszki liczi, lekko kwaskowatych owoców z tropikalnych lasów południowo-wschodniej Azji. Napój jest już dostępny w sieciach hiper- i supermarketów oraz mniejszych sklepach i punktach sprzedaży w całej Polsce.

grafika

Claim nowej wersji Frugo brzmi „„(nie)winne białe”. Została ona wybrana w Facebookowym głosowaniu, do którego zachęcała przez miesiąc outdoorowa kampania reklamowa (więcej o niej). 

Przypomnijmy, że Frugo jest dostępne w sprzedaży od lipca. Napój produkuje i dystrybuuje FoodCare. We wszystkich wersjach kolorystyczno-smakowych Frugo jest sprzedawane w szklanych butelkach o pojemności 250 ml. Sugerowana cena detaliczna butelki to 1,99 zł.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski