Garden of Words wypromuje Barefoot

Agencja Garden of Words wygrała przetarg na obsługę marki win Barefoot pochodzących z rodzinnej firmy winiarskiej , E.& J. Gallo Winery.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy agencja odpowiada za działania public relations w obszarze PR produktowego związane z budowaniem wizerunku marki na polskim rynku, w tym za: prowadzenie biura prasowego marki, relacje z mediami i promocję Barefoot Projekt Czysta Plaża.

Działania dla marki Barefoot prowadzi Ewelina Nowicka a koordynuje Iwona Michalczyk.

Stronie nie ujawniają na jaki okres podpisano umowę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję