GM Records wybiera BEZobaw

GM Records wybrało Agencję BEZobaw do przygotowania, na potrzeby promocyjne firmy, prezentacji multimedialnej.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Zaproszenie do przedstawienia oferty na prezentację multimedialną dla GM Records zostało wysłane w lipcu do czterech agencji. Do zaprezentowania pomysłów poproszono Design606, BEZobaw, Just oraz Argonauts360. W wyniku informacji prasowych dodatkowo w konkursie uczestniczyły trzy agencje: Hand Made, Pryzmat, Top Impact. Po przeanalizowaniu nadesłanych propozycji, GM Records podjęło decyzję o rozpoczęciu współpracy z Agencją BEZobaw.

- Kreacja i pomysł Agencji BEZobaw doskonale odpowiadają naszym oczekiwaniom. Wykorzystane przez BEZobaw techniki i koncepcje, a także szczególne zwrócenie uwagi na interaktywność prezentacji sprawiło, że podjęliśmy decyzję o wyborze właśnie tej agencji. Przygotowana praca będzie najlepszą wizytówką GM Records, uosabiającą najważniejsze cechy firmy – nowoczesność, zaawansowanie technologiczne i oryginalność – mówi Bernard Lubański, Dyrektor Działu Sprzedaży i Marketingu GM Records.

Prezentacja multimedialna firmy stanowi jeden z elementów nowej strategii marketingowej firmy, która wiąże się z ekspansją GM Records na rynek europejski. Przygotowane działania promocyjne mają na celu budowę wizerunku przedsiębiorstwa, jako nowoczesnej tłoczni wykorzystującej technologie nowej generacji, świadczącej usługi na najwyższym poziomie - podano w komunikacie.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"