Gorący Kubek Knorr: Uważaj! Poczujesz się jak w domu (wideo)

W telewizji, internecie, sklepach i na outdoorze ruszyła nowa kampania reklamująca Gorący Kubek Knorr (Unilever Polska). Akcję przygotowały Lowe GGK i Media Direction.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania Gorącego Kubka Knorr jest oparta na nowej strategii komunikacji tej marki. Poszczególne reklamy pokazują humorystyczne scenki obrazujące hasło „Uważaj! Poczujesz się jak w domu”. Prezentowane są w nich najważniejsze warianty smakowe Gorącego Kubka w nowych opakowaniach.

Strategią, kreacją i produkcją kampanii zajęła się agencja Lowe GGK, natomiast czas reklamowy w telewizji zaplanował dom mediowy Media Direction.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe