Harden Construction klientem SEC Newgate CEE

Agencja SEC Newgate CEE wygrała przetarg na obsługę marketingową Harden Construction, generalnego wykonawcy obiektów przemysłowych na potrzeby produkcji, magazynowania oraz logistyki.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Harden Construction klientem SEC Newgate CEE

W ramach kompleksowej obsługi marketingowej SEC Newgate CEE odpowiada za strategię, działania kreatywne, usługi PR i social media oraz produkcję contentu.

W odpowiedzi na zadanie przetargowe agencja przeprowadziła audyt komunikacyjny oraz zaproponowała nowe rozwiązania, które porządkowały, ale też wyróżniały pod względem komunikacji Harden Construction na tle konkurencyjnych firm. „

We try Harden” to idea kreatywna, która będzie wykorzystywana w komunikacji korporacyjnej, marketingu b2b oraz działaniach z zakresu employer branding. Agencja odpowiada także za stworzenie nowej strategii komunikacji w social mediach oraz strategii PR, a także za wdrożenie koncepcji kreatywnej w kanałach własnych klienta oraz materiałach reklamowych. Do stałych zadań agencji należą działania media relations związane z realizowanymi inwestycjami i komunikacją korporacyjną oraz tworzenie treści na kanale LinkedIn.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogolnopolska-izba-gospodarcza-wyrobow-medycznych-polmed-ponownie-wybiera-sec-newgate-cee ##

SEC Newgate CEE z nowym klientem

- Zdecydowaliśmy się na wybór agencji SEC Newgate CEE, która już na etapie przetargu wykazała się zrozumieniem specyfiki branży i w kompleksowy sposób odpowiedziała na potrzeby firmy, prezentując skrojoną na miarę, spójną i pasującą do nas ofertę – mówi Paweł Fiuczek, dyrektor zarządzający w Harden Construction.

Za obsługę nowego klienta odpowiada zespół Creative SEC Newgate: Anna Głowacka-Wróbel, (account director), Agata Rychlik (creative director), Magdalena Major (art director), Daria Berezina (junior art director), Emilia Sala (junior creative), Justyna Saciuk (content manager), Edyta Kruk (social media & marketing manager).

Za opracowanie strategii komunikacji i realizację działań PR odpowiadają: Katarzyna Tyska, account director, Radosław Milczarek, account manager.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem