J.W. Construction wchodzi w segment nieruchomości handlowych

J.W. Construction Holding chce wejść w segment nieruchomości handlowych i planuje kolejne projekty z segmentu nieruchomości komercyjnych.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

Rozpoczyna także nowe inwestycje w podstawowym dla siebie segmencie mieszkaniowym, w którym IV kw. był zawsze najlepszym pod względem sprzedaży, poinformował szef rady nadzorczej i główny akcjonariusz Józef Wojciechowski.

"Myślimy też o wejściu w segment nieruchomości handlowych. Obecnie negocjujemy zakup gruntu pod tego rodzaju przedsięwzięcie" - powiedział Wojciechowski w wywiadzie dla "Parkietu".

Podkreślił też, że firma "odważniej" spogląda na rynek komercyjny, który lepiej radzi sobie w czasie kryzysu.

"Kończymy budowę biurowca Jerozolimskie Point w Warszawie, uruchomiliśmy projekt Hanza Tower w Szczecinie, pracujemy nad kolejną inwestycją komercyjną w Warszawie i projektem we Wrocławiu" - powiedział Wojciechowski.

Co do podstawowego segmentu mieszkaniowego, szef RN przyznał, że sprzedaż idzie wolniej, niż zakładały plany firmy.

"Jednak nie jest źle. Będziemy rozpoczynać nowe inwestycje i liczymy na IV kwartał, który historycznie był zawsze najlepszy pod względem sprzedaży w całym roku" - zaznaczył Wojciechowski.

Pod koniec sierpnia JW Construction informowało, że planuje wprowadzenie do oferty ok. 6.382 lokali w ciągu najbliższych 2 lat. Spółka planowała także 7 projektów komercyjnych (w trakcie budowy oraz w przygotowaniu) o łącznej powierzchni 173,14 tys. mkw. powierzchni.

Spółka deweloperska JW Construction Holding miała 24,70 mln zł skonsolidowanego zysku netto w I poł. 2011 roku wobec 32,03 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 218,72 mln zł wobec 241,15 mln zł rok wcześniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"